Σελίδες

Τετάρτη, 9 Ιανουαρίου 2013

JUST DO IT.

Και ξέρεις καλά ότι όταν φτάνεις στο σημείο να κοιτιέσαι με τα εσώρουχα στον καθρέπτη και να δακρύζεις πρέπει κάτι να κάνεις!
Δεν χρειάζεται να είσαι παχυσαρκός ούτε να κρέμετε η πατσοκοιλιά 8 μετρά για να αρχίσεις να προσπαθείς για κάτι καλύτερο...Ο δείκτης μάζας σώματος μου είναι στο φυσιολογικό αλλά απο την στιγμή που δεν νιώθω ΕΓΩ καλά με το σωμά μου είμαι υπωχρεωμένη να το αλλάξω..Πάνω απ'όλα για μένα!Θα μου πείτε γιατί το γράφω στο μπλογκ μου?Ποιος χέστηκε που αποφάσισα να λεπτύνω?Λοιπόν γράφω αυτό το άρθρο γιατί πίστευω πως το ίδιο πρόβλημα έχουν άλλοι 9ο342535869ο34267 έφηβοι  πάνω στην γη και γι αυτό θελώ να τους εμψυχώσω να προσπαθήσουν...Κάθε φόρα που το λέω αυτό τα παρατάω αλλά τώρα είμαι πραγματικά αποφασισμένη και στην τελική η αλλαγή του χρόνου σημαίνει για όλους μας μια καινουργιά άρχη,ασ την κάνω επιτέλους:).
Τελικά το πιο βασικό απο όλα δεν είναι ουτε να κάνεις 6 χιλιομέτρα σε 18 δευτερόλεπτα ουτε να σηκώνεις 30 κιλά βάρη στο κάθε χέρι,το σημαντικό είναι να προσθέτεις κάθε μέρα ένα χιλιομέτρο και να λες στον εαυτό σου μπορείς να το κάνεις γιατι guess what?ΕΝΝΟΕΙΤΕ ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ.Και ποτέ μην κοιτάς πόσο δρόμο έχεις ακόμα,πάντα να κοιτάς πόσο μακρύα έχεις φτάσει.Αν κολυμπάς στην θάλασσα και είσαι 100 μέτρα απο την στερία να νιώθεις υπερήφανος που έχεις φτάσει τόσο μακρυά και όχι να στεναχωριέσαι που έχεις πολυ δρόμο μπροστά σου,γιατί η θάλασσα είναι άπειρη και θα έχεις πάντα δρόμο μπροστά σου.
Όλοι θέλουμε το τελείο σώμα,κώλο,μπούτι,μπρατσο,γάμπα,sixpack άλλα λίγοι πραγματικά προσπαθούμε:$
 Αυτό.Προσπάθησε!Σηγούρα δεν θα φτάσεις τον στόχο σου σε μια βδομαδα,ούτε σε ένα μήνα...Ίσως όχι και σε ένα χρόνο άλλα όταν φτάσεις θα είσαι πολυ περηφάνος για τον εαυτό σου...Και θυμήσου ο πόνος που νιώθεις σήμερα είναι η δύναμη που θα έχεις αύριο!
 
 Προσπαθήστε το θα σας κάνει να νιώσετε καλύτερα:)
Kisses to my bitches:*,
Haris xxx


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου