Σελίδες

Πέμπτη 16 Ιουνίου 2011

Πέρασε άλλη μια μέρα;).

16.6.11,ώρα?και τι ρωτάς εμένα πηγαινέ και ρώτα το ρολόι σου!Έμενα το δικό μου πάντως μου λέει οτι είναι 10.06 μ.μ. ικανοποιήθηκες τώρα?.Λοιπόν επείδη αποτι καταλάβετε τελευταία αρχίζω και το χάνω και δεν έχω και πολλά θέματα προς συζήτηση για να μην χρειάζετε ξεαραχνιάσμα το bloguli σε λίγο θα γράφω τι κάνω κάθε μέρα...Σήμερα ήταν υπέροχη μέρα-.-!Ξ'υπνησα στις 9.00 πμ και με την τσιμπα στο μάτι άρχισα να διαβάζω αγγλικά και γαλλικά.Στις 12.30 με 2.30 έκανα αγγλικά τα οποία και σιχαίνομαι,στις 4.00 είχα θεωρία και στις 5.30 με 7.30 αγγλικά!Καλοκαίρι σου λέει μετά.Τώρα πρέπει να κάθομαι να διαβάζω γιατι σήμερα θυμηθηκαν να μου πουν ότι αύριο δίνω σολφεζ και μεθαύριο θεώρια!Τι χαρά?!-.-.Και ήθελα να περάσω και απο τον ιππικό να δω αν είναι καλά ο ερμής(άλογο).Το μόνο καλό είναι οτι πλησιάζει το σάββατο^^.Τόνια μαζιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι:U.Και τώρα έχω ορεξη να κατέβω τόνιαα:D.Ποο βαριέμε...Πάω να πιω νερό(αγαπώ το νερο<3)..ΒΒ:3.
ΝΕΡΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ<3

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου