Σελίδες

Τρίτη 21 Ιουνίου 2011

Χαρις. (+κάτι άλλα:])

Θυμάμαι πάντα ειχα κόμπλεξ με το όνομα μου...Επείδη ήταν..."αντρικό".Αλλά όσο μεγάλωσα άρχησε να μου αρέσει και τώρα όσο "ψωνίστικο" και αν ακούγεται τώρα το αγάπω το όνομα μου και δεν το αλλάζω με τίποταααααααααααααααα:UU.Το κίνιτρο μου για να γράψω αυτό το άρθρο ήταν ένα άλλο άρθρο που διάβασα και ήθελα να μοιραστώ.Δείτε λοιπόν...
Χάρις.
- Σημαίνει, κομψότης – γλυκήτης, τρόπου, λόγου. Ωραιότητα. Αρετή. Ωραίον έργον!
- Στην Κ. Δ., η λέξη μόνο «επί τοις λόγοις της χάριτος» (εθαύμαζον τη πλήρη χάριτος ομιλίαν του Κυρίου Λκ. 4/22).
- «Ίνα δω χάριν τοις ακούσουσι» (ευχαριστήσω, τέρψω τους ακροατάς) Εφ. 4/29
- Κολ. 4/6 «λόγος εν χάριτι» Ευχάριστοι στο λόγο. Με τον λόγο. Άγιοι εν λόγοις!
Και ΄δω θέλω να παρακαλέσω όλους τους ανορθόγραφους να γράφουν το όνομα μου με Ι και όχι με Η ή Υ....Ευχαριστώ!:*
Και ήρθε η ώρα των κάτι άλλων...
1.Έγραψα κάτι μικρό το σάββατο και ξέχασα να το κάνω share...Όσοι θέλετε μπορείτε να το διαβάσετε;).
2.Σήμερα το χω κάψει red hot chili peppers...(ειναι υπέροχοι ρε*.*)
3.Θέλω να αλλάξω το autoplay μου αλλά δεν ξέρω πως..Ναι,ναι δεν ξέρω πως....
4.Αγαπητέ (ροκα) αναγνώστη άκου αυτό
5.Ναι,ναι έκανα δεύτερη σελίδα με φωτογραφίες και το πάω και για τρίτη με μουσική!
                                                                                                       αυτά!Yours,
                                                                                                           Χάρις;)
soundtrack κειμένου:Πάνος μουζουράκης-Η χαρά (ότι πιο σχετικό με το Χάρις;])(επίσης αρκετά σχετικο με την κατάσταση μου"την χααρά που πέρνω όταν σε αγκιαλάζω δεν την αλλάζω"<3)

2 σχόλια: