Σελίδες

Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2011

Αναθεωρηση!

Μετα απο καποιες μερες χωρις εμπνευση και χωρις χρονο επεστρεψα και ενω ειχα πει οτι θα κρατηθω και θα σεβαστω αυτο που καποτε ειχαμε..αποφασισα να κραξω..ΚΑΙ ΘΑ ΚΡΑΞΩ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΣΕ ΒΑΛΩ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ:).
Για να αρχισουμε λοιπον!Αναθεωρηση.Κατι που τελικα πρεπει να κανεις πολυ συχνα..ειδικα στους φιλου σου..Ειπα δεν θα ασχοληθω αλλα ΟΚ  καποια πραγματα με κανουν εξω φρενων..ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΛΙΣΤΑ-.-
Μα εισαι κακομοιρα ωρεςωρες ρε!.Ξερω γω και οι δυο σας..Και τωρα καθε φορα που σας βλεπω νομιζετε οτι σκαω απτην ζηλια ε?Ε?ε?.Ναι ε¨?Δηλαδη τι να σου πω!Αφου πιστευω οτι θα κανω μπουμ απτην ζηλια...Ρε ειστε πιο χαζες και απο την ΤΟΜ ΜΟΥ<3(αυτο ειναι σοβαρο να το κποιταξετε!)Η το αλλο.ΟΚ κοπελια πριν απο μια βδομαδα την εκραζες και τωρα κανεις παρεα μαζι της ε??Α και ποιος δεν σε αφηνε να την πλησιασεις?Εσυ δνε ησουν αυτη που την ζηλευες και την μισουσες επειδη με επερνε λεει μακρυα σου?ΖΩΑ!.
Και οσο για την ανωτεροτητα μου..ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡΑΝΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΔΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΚΟΜΑ...ΑΝ ΔΕΝ ΗΜΟΥΝ ΥΠΕΡΑΝΩ ΔΕΝ ΘΑ ΕΚΑΝΕ ΨΥΧΑΝΑΛΥΣΗ ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ ΕΝΩ ΕΙΧΑΜΕ ΜΑΛΩΣΕΙ..ΔΕΝ ΘΑ ΕΚΑΝΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΟΝ *** ΕΝΩ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ!ΔΕΝ ΘΑ ΣΕ ΒΟΗΘΟΥΣΑ ΑΝ ΚΑΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΟ ΧΕΙΣ ΧΑΣΕΙ-_________-.
Μαμαμαμ ωρες ωρες δεν αντεχω και δεν μπορω να κρατηθω..Μα καλα ΤΗΝ ΠΑΛΕΥΕΤΕ??????????????????.
Ευτυχως ομως να δες που βγαινει ακι κατι καλο απο τις αναθεωρησεις..Μα δες που τοσο καιρο ασχολιομουν με σας και ειχα διπλα μου τα πιο φανταστικα ατομα του κοσμου!.
Η Συλια,αχ η συλιαααααααααααααααα<3Ρερε εισαι τοσο γλυκια!Κριμα που δν καναμε πολυ παρεα μα ποτε δεν ειανι αργα ρεεεεεεεεεεεεεεε:D.Ομα και η ΤΟΜΤΟΜ ΜΟΥ<3Θα ειμαστε ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΜΑΖΙ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ<3.και αλλοι βεβεαιααααααααα:D:DD:D:D:D:D:D<3<3<3<3<3.

Τελικα μπορει μετα τις ανθεωρησεις να μενουν λιγοτεροι αλλα ειναι και αυτοι που αξιζουν περισσοτερο;D.
"Μα δεν θα δακρυζω πια για σενα και μην μιλας γιαμενα"
"Πιο καλα θα περνω μωρο μ εγω μετα απο σενα:*"
Τελοσπαντων πολυ ασχοληθηκα:D.Παω να ζησω!Μια αληθινη ζωη με πραγματικους φιλους..
επισης ευχαριστω τους φιλους μ-αγορια που ειναι παντα εδω και αυτοι ξερουν ποιους λεω;).Με εχεις βοηθησει πολυ ρε(Γ).:D.

                 Φιλουμπεςςςςςςςςςςςςςςςς:*****

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου