Σελίδες

Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2011

Ψαχνωντας για την ευτιχια,ξεχναμενα μαστε ευτιχισμενοι!

~πρωτον θελω να πω πως η νεα διεπαφη του Blogger ειναι αρκετα καλη!Απλα πρεπει αν την συνιθισεις..Α θελω να πω και οτι αλλαξα το blog μου.Tα dynamic views δεν παιζοντε!



Eιχα να γραψω παααααααααααααααααααρα πολυ καιρο ρε!Μια βδομαδα ξερω γω!

Χαχ!Παρασκευη παω χανια!!(με το bowling ρε:D)Ω ναι!Λοιπον θα παω να παξω για την πλακα μου γτ και να θελα σοβαρα ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΙΞΩ!εμ θα δω και την θωμαϊς και τον αλεκο!:D.Καλα οκ φτανει για τα χανια ρε!
Εμ σημερα με την τονια!Περασα γαματα!Και καπου εδω κολαει ο τιτλος μου και αρχιζει το ποστ μου..To προγραμμα μου ειναι ΥΠΕΡ-φωρτομενο και δεν μου δινετε η ευκαιρια και ο απαιτουμενος χρονος να δω τα πραγματα που σε κανουν πραγματικα ευτιχισμενο!Για παραδειγμα σημερα μετα απο μηνες(ναι!μηνες)παρατηρησα ποσο ομορφο ειναι το φεγγαρι!(που by-the-way ή σημερα η αυριο εχει πανσεληνο*,*).Σημερα ημουν 2 ωρες περιπου με την τονια και σκεφτηκα τι ειναι πιο σημαντικο απο αυτες τις στιγμες που περναμε μαζι και που ειμαστε τοσο ΠΟΛΥ ευτιχισμενες?(*για αλλη μια φορα σαγαπω και σ'ευχαριστω<3).Αν αυτο το ελεγα στον μπαμπα μου ειμαι σηγουρη<!> οτι θα μου λεγε τα μαθηματα μ γτ αυτες τις στιγμες θα τις ζω μεχρι να πεθανω ενω δεν θα διωρθωσω τους βαθμους και μπλα!Αλλα ακομα και οι πυξ-λαξ το πανε στο μπιζ τους(ΦΟΒΕΡΗ ΣΥΝΑΥΛΙΑ^^)!

Ζησε μοναχα την στιγμη,και ξεχνα το μετα!Ενα ζωσιβιο η ζωη,που ξεφουσκωνει αργα..
Και καπως ετσι καταλαβα ποσο χαζοι ειμαστε που ολο σκεφτομαστε και κουραζουμε το μυαλο μας με αθλια προγραμματα που μας χαλανε τις λιγες στιγμες ευτιχιας!Δηλαδη συγνωμμη ρε φιλαρακι!Γυρναει το αγορι σου απο την αμερικη που ειχε παει για ενα χρονο(πχ) και σου κανει surprise...Εσυ ομως εχεις μαι συναντηση στις 7 και εχεις μονο μιση ωρα ακομα..Τι θα γινει?Θα καθεσε να σκεφτεσε το meeting σου ενω βλεπεις ενα αγαπημενο σου ατομο μετα απο πολυ καιρο?Δηλαδη τι? ειναι σημαντικοτερο το ψωροmeeting σου απο την πρωσοπικη σου ευτιχια?Φιλε μου και αναγνωστη μου ΕΛΕΟΣ!Και μετα καθεσαι και λες ειμαι δυστιχισμενος,δεν βγαζω πολλα χρηματα,δεν μαρεσει η δουλεια μου,μενω σε διαμερισμα ενω ηθελα παντα ενα εξοχικο..Και ολα αυτα τα λες στην στιγμη που μαζευετε ολη η οικογενεια και ξαποστενει λιγο απο το εξουθενωτικο προγραμμα της για να φαει ενα πιατο φαϊ..Δλδ ειστε ολοι μαζεμενοι -ισως για πρωτη και τελευταια φορα μεσ την μερα- και συ καθεσε και παραπονιεσε..!Αντι να κατσεις και να δεις την οικογενειακη ευτιχια..Ελα ανγνωστη το ξερω οτι τωρα με σχολιαζεις γτ πια θεωρουμε ντροπη να αγαπαμε τους γονεις μας,να τους σεβομαστε,να τους χρειζομαστε,να τους υπολογιζουμε..Ενα ειναι μαγκια να μην τους ρωταμε για τπτ,να τους βριζουμε και μπλα μπλα..ΟΥΣΤ ΡΕ!
Ολοι οι ανθρωποι συνεχεια,μα συνεχεια ψαχνουν νβα βρουν την ευτιχια..Ψαχνουν τοσο επιμονα που πραμγατικα ξεχνανε να ΄ναι ευτιχισμενοι!Η ευτιχια χτυπαει την πορτα τους και αυτη της την κλινουν στην μουρη!ΜΑΖΟΧΙΣΜΟΣ?ΛΙΓΟ Ε?
Απο΄τι καταλαβες αναγνωστη μου μετα απο πολυ καιρο μου ξαναρθε η χαμενη μου εμπνευση..:D.Δεν εχω σκοπο ομως να γραψω αλλα αν και θελω γιατι η ευτιχια του πολυχρωμου παπλωματος μου με φωναζει!Και το *ΕΥΤΙΧΙΣΜΕΝΟΙ* μαζι επισης!:P.



Soundtrack κειμενου:Life is wonderful-Jason Mraz
Credits:Στην τονια<3 και στον Γ* που με κανει και πιο ευτιχισμενοι καθε φορα:D<3





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου