Σελίδες

Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2011

Oνομασε οπως θες το αρθρο μου.εγω δεν εχω κατι στο μυαλο μου ξερεις;).

*προσοχη!Το χαρις δεν εχει καθολου ορεξη σημερα!Εχει πολλα ΜΑ ΠΟΛΛΑ νευρα:).Ειστε τυχεροι που ενα αρθρο που ετοιμαζα δεν ανεβηκε γτ θα πονουσατε!-.-Ηταν για το ελληνικο κρατος..ΑΣΕ~.επισης δεν υπαρχει τιτλος..χεστηκα αν κρινεις.μπαι.
Φιλε μου σημερα δεν ξυπνησα με ορεξη!:(.Ημουν συνεχεια καπως ετσι-->-_____________- και μου την εδιναν τα παντα και οι παντες-.-".Μα ελεος πια!Απλα νομιζω πως εχω βαρεθει ολες αυτες τις ηλιθιες καταστασεις και τις ηλιθιες μουρες σας-.-Με ελαχιστες εως μιδαμινες εξαιρεσεις!Μου λειπει Α Π Ε Ι Ρ Α η τονια<3 και αυτο με κανει ακομα χειροτερα.
Αυριο δινω εξετασεις-.-Ναι!φιλε μου!εξτασεις!στο σολφεζ..ΜΑ ΕΛΕΟΣ ΜΙΣΩ ΤΟ ΣΟΛΦΕΖ!Ειναι μερικες τερμα ανιαρες ασκησεις με νοτουλες που της θεωρω αχρηστες αν και δεν ειναι αλλα χεστηκα!Εγω κανω ηλεκτρικη να το κανω ΤΙ?το σολφεζ?Μου λεσ?-.-Λευτερη εχε χαρη που ΄σαι εσυ και η ανδρονικη αλλιως θα χαν παει στα διαλα οι θεωριες και ας ειμαι καλη-.-(εκτος στο σολφεζ)ΟΚ.Ηρεμησε Χαρισ (....) :)Μπαβο χαρισ..Good girl!Ενα μπισκοτακι για την χαρισ..ΟΚ.Συντονισου!Δεν εισαι σκυλος-.-!!.
Φιλε αναγνωστη δεν ειμαι καθολου καλα!Α!ααα!Το tennis *_*.Ποσο πολυ παιζει να μαρεσει ρε?Μαρεσει τοοοοοοοοοοοοοοοοοοσο πολυ^^Αλλα δεν νομιζω οτι το tennis εχει την ιδια αποψη για μενα:P.Ασε φιλαρακο!Πως ζουν ακομα οι συμπαικτες μου δεν ξερω!Οκ δεν ειναι και τοσο χαλια τα πραγματα!
Ειμαι καταπλικτικη τεννιστρια(NON)
Φαντασικη παικτρια(NON)
Ειμαι πρωταθλιτρια(NON)
Παιζω σαν να προπονουμε 4614526 χρονια(NON)
Και μπλα μπλα ΜΠΛΑ!(NON,NON,NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON)
Θα προσπαθησω ομως και ισως καποτε μαθω να παιζω ΚΑΛΑ(OUI,OUI,OUI,OUI).
Το NON κ το OUI ειναι το ναι και το οχι στα γαλλικα για τους αγραμματους..
Ω φιλε εγραψα αρκετα για το καινουργιο μου αθλημα!Fullstop.Την παρασκευη θα σε δωωωωωωωωωωω:D.Μα εισαι τοσο γλυκοσ*.*ΧΑΡΙΣ ΟΧΙ ΓΑΜΩΤΗ-.-Μην τα πριζεις στον φιλο σ αναγνωστη για τον ω-μα-ειναι-τοσο-γλυκος-*.*-.Αρκετα τα πριζεις στην τονια<3<3 καθε μερα!Βαριεμαι-εμαι-εμαι..Ειχα ιππασια στις 6.30 και κανονικα τωρα θα πρεπε να διαβαζω αλλα μου χε λειψει το ιστολογιακι μου:D.ΜΑ ΤΟ ΜΙΣΩ ΤΟ ΣΟΛΦΕΖ-.-!ΝΤΑΞΕΙ?.-.-""""""""""
Βαρεθηκα,Καληνυχτα φιλε μου;).Ελπιζω να τελιωσει αυτο το μαρτυριο και γυρω στις 12 που θα τελιωσω το διαβασμα και θα την πεσω να μεπαρει ο υπνος και να μην ξαναξυπνησω!Ελεος πια με τ αγχος μου για ολα-.-Εχω να κοιμηθω τουλαχιστον μια βδομαδα κανονικα-.-ΟΚ φτανει..
Bye<3
Harisa^^

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου