Σελίδες

Κυριακή 11 Μαρτίου 2012

ειχες πει οτι θα ΄σουνα εδω..ΤΟ΄ΧΕΣ ΠΕΙ!

Ειχες πει οτι αν χρειαστω κατι θα εισαι εδω για μενα..Μου ΄πες να ρθω να σε βρω οτι προβλημα κι αν εχω..Μα τωρα?Τωρα που σε χρειαζομαι που εισαι?Γιατι δεν εισαι εδω..Γιατι λυπεις?Ελεγες να σου μιλησω αν εχω καποιο προβλημα μα πως να σου πω οτι το μεγαλυτερο μου προβλημα εισαι ΕΣΥ!ΕΣΥ ΚΑΙ Η ΑΠΟΥΣΙΑ ΣΟΥ!
Την τριτη ενα μηνα..ενα μηνα απο τοτε:/.Ποτε περασε δεν μπορω να καταλαβω!
Μου λειπει αυτη η μαγεια που υπηρχε πριν απο ενα μηνα*.*Ναι για αυτην που με το "ετσι θελω" κατεστρεψες μεσα σε ενα βραδυ λεω!Οτι ειχαμε το πεταξες..Σαν να μην σε ενοιαξε..Αλλα ελεγες οτι σε νοιαζε..οτι ηταν σημαντικο για σενα..Αρχιδι@ τιποτα δεν ηταν για σενα-.-
Αυτο ακριβως φιλε.

Μα δεν ειμαι καλα:/.
Σκεφτομαι ολα αυτα που εχουν γινει και νομιζω πως το κεφαλι μου θα κανει ΜΠΟΥΜ και θα πεταχτουν παντου μυαλα..Οκ. σκηνη θριλερ!Μια ωραια παρενθεση στο καταθλιπτικο μου αρθρο.
Ολη μερα ειμαι μια χαρα..Αλλα το βραδυ,οταν βρισκομαι μονη μου με τον εαυτο μου η σκεψεις ξεπηδανε μια μια απο την πιο βαθια γωνια του μυαλου μου ηταν κρυμεννες και αρχιζουν να με βασανιζουν με τους χειροτερους τροπους..Λες και θελουν να τους πω κατι.Ισως να θελουν να παραδεχτω κατι ή απλως να με βασανισουν!Να μου θυμιζουν συνεχεια ποσο σημαντικος εισαι για μενα και το οτι δεν εισαι πια εδω..Ισως θελουν να μου υπενθιμισουν οτι εσυ εισαι ενταξει..Οτι δεν σε νοιαζει πια..Οτι εχεις προχωρησει,εχεις παει παρακατω..

 Kαι οταν ρωταω γιατι δεν μιλαμε πια?Εστω φιλικα!Μια φωνουλα μεσα μου μου λεει:Γιατι καποιος απο τους δυο ακομα ΘΥΜΑΤΑΙ!
Και μαντεψε ποιος θυμαται..Ναι σαϊνη εισαι το βρηκες!ΕΓΩ!
Εσυ ξεχασες,εσυ εφυγες,εσενα δεν σε νοιαξε,δεν κοιταξες πισω..Απλα εβαλες ενα τελος και οποιον πληγωσες πληγωσες..ΕΣΥ ΧΕΣΤΗΚΕΣ!
Μα πως γινετε να μην σε νοιαζει καθολου πλεον?Πως?!
Και τι μου την εσπασε περισσοτερο?οτι το παιζες και πληγωμενος!Οτι εκανες οτι σε ενοιαζε..

Mα ειναι φορες που σε μισω τοσο πολυ γι αυτο που μου εκανες..Και αλλες που σε λατρευω:$
Αλλα θα 'θελα τοσο πολυ να ηξερες ποσο πονεσα..ποσο ΠΟΝΑΩ!

Aυτο.Αυτο πρεπει να κανω!Μπας και καταλαβεις ποσο με πληγωσες.Μα με εκανες αν πιστεψω οτι θα ησουν αυτος που δνε θα 'μαι πληγωνε ποτε..Που φοβομουν μην σε πληγωσω εγω!Και τελικα μου απεδειξες με τον χειροτερο τροπο ποσο αδικο ειχα!
Πιστεψα οτι ησουν κατι που δεν ησουν τελικα..Με απογοητευσες..
Μα μετα απο ολα αυτα βαρεθηκα,κουραστηκα,σιχαθηκα τον εαυτο και τους γυρω μου!
Τα πριξα στους φιλους μου,μαλωσα μαζι τους,τον εαυτο μου εχασα για σενα.
Οκ.Δεν ειμαι καλα και δεν αντεχω λιγο ακομα.Παω να κανω ενα κρυο μπανιο μπας κια συνελθω..Και σε παρακαλω μην ερθεις κι αυτο το βραδυ στις σκεψεις μου.ΟΧΙ ΑΛΛΟ.

 

2 σχόλια:

  1. Βρες τον τρόπο να προχωρήσεις.
    Ότι σε έχει πονέσει σε περίπτωση που γυρίσει,το μόνο που είναι ικανό να κάνει είναι να σε αποτελειώσει.
    Απλά μην κοιτάς άλλο πίσω,απλά προχώρα(:
    φιλί*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητη καποια:3
    τωρα ειδα το σχολιο σου και ναι εχεις δικιο:)
    Θα θελα να μαθω ποια κρυβετε πισω απο το τατουαζ του απειρου:3
    (εννοω γενικα το προφιλ σου και οχι την συγκεκριμενη φωτογραφια!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή