Σελίδες

Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2013

LoveBirds♥

Μιας που αύριο είναι του Αγίου Βαλεντίνου,μιας που ο τίτλος ταιριάζει με τον τίτλο του blog μου,μιας που ο έρωτας τεριάζει με το φόντο μου, είπα να μην αφήσω ασχολίαστο ένα τόσο αμφιλεγόμενο γεγονός που συζητιέται 2 βδομάδες πριν την ημέρα.
Valentine's Day λοιπον:).Άληθεια για μένα δεν αλλάζει κάτι εκείνη την μέρα;ρ.

"Είναι και αυτοί που 13 φεβρουαρίου κάθονται στον πρώτο τυχόντα για να τους πάρει κάποιος σοκολάτα αύριο,είμαστε και 'μεις που δεν μπορούμε να περιμενουμε τον φεβρουάριο για να ερωτευτούμε!(..ή να φάμε σοκολάτα χδ)."

Κάπως έτσι πάει με την μέρα του Αγίου Βαλεντίνου...Πάντως κορίτσια ειλικρινά το καλυτέρο δώρο που μπορείτε να κάνετε στο αγόρι σας είναι να δείτε μαζί του ΤΣΣΚΑ Μόσχας-Παναθηναϊκό αύριο το απόγευμα.ΑΛΗΘΕΙΑ;Ρ.Ειδικά αν το αγόρι σας υποστιρίζει τον Παναθηναϊκο (#like_mine_xd).
Τυχαίνει δύο συνεχόμενες χρονιές αυτή η μέρα να μην με βρίσκει μόνη μου..
και...ΝΙΩΘΩ ΤΟΣΟ ΥΠΕΡΟΧΑ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΜΕΡΑ!ΑΩΩΩ ΤΟ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ ΜΟΥ ΠΗΡΕ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΚΑΙ ΑΡΚΟΥΔΑΚΙΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΓΛΥΚΟ ΝΑ ΓΙΟΡΤΑΖΕΙΣ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΒΑΛΕΝΤΙΝΟΥ.ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΠΑΩ ΓΛΥΚΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΥΡΙΟ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΕΡΑΣΩ.   ΝΟΤ. Αλήθεια(ίσως ειμαι αναίσθητη)άλλα δεν νιώθω καμιά διαφόρα απο τις υπόλοιπες 364 μέρες του χρόνου που είμαι το ίδιο ερωτευμένη,το ίδιο ενθουσιασμένη,το ίδιο ευτιχισμένη με την σχέση μου και γενικά το ίδιο
Βασικά δεν ξερώ ΚΑΝ γιατί μπαίνω στον κόπο να γραψω αυτό το άρθροάλλον γιατί μου άρεσε ο τίτλος και επειδή βαριέεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεμαι να διαβάσω αγγλικα
Πάντως αν θέλετε να κάνετε δώρο στον "Βαλεντίνο" σας αυτήν την μέρα μην πάρετε:
~Μαξιλαράκι καρδουλα με ηλίθιους καγκουρικούς στίχους.
~Μπαλόνι καρδούλα
~Αρκουδάκι
~Αρκουδάκι με καρδούλα
ΓΕΝΙΚΑ ΑΠΟΦΥΓΕΤΕ ΤΑ ΓΑΜΗΜΕΝΑ ΛΟΥΤΡΙΝΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ;Ρ
Και τα κοκκίνα στρινγκ(ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΜΕ ΚΑΡΔΟΥΛΕΣ).Ναι και αυτα να τα αποφύγετε;ρ
Αλήθεια αν η γκομένα σας δεν είναι τέρμα καγκουράς ή τέρμα χαζογκομένα,ξανθιά με βυζιά σιλικώνης δεν θα της αρέσουν αυτά;ρ
Πάρτε της σοκολάτα (OM NOM NOM) ή haribo καρδούλες (αυτό είναι cute:3) ή ένα απλό τριανταφυλλό (και αυτό το βάζω με τα λουτρινα και τα στρινγκ βασικά αλλά νταξει;ρ).
Πάντως το πιο ωραίο που μπορείτε να της χαρήσετε (τησ κοπελας σασ ή του αγοριού σας) είναι ένα γράμμα που να περιγράφει όλα όσα νιώθετε με μια μικρή σταγόνα απο την κολόνια σας,ναι αυτό είναι το καλύτερο;3.Ναι μεν σαλιάρικο και γραφικό άλλα θα της αρέσει:3.ΣΕ ΟΛΕΣ ΜΑΣ ΑΡΕΣΟΥΝ ΤΑ ΣΑΛΙΑ ΜΗΝ ΛΕΜΕ ΜΑΛΑΚΙΕΣ.
Τελός πάντως κλείνω γιατί έχω μάθημα...
Ευτιχίσμενη μέρα του Αγίου Βαλεντίνου(σε όσους έχουν σκοπο να την γιορτάσουν) και ελπίζω να νικήσει αύριο ο Παναθηναϊκός παιδία;3(σε όσους δεν έχουν σκοπο να την γιορτάσουν χδ).

~Πάντως εγώ θα έιμαι κάθε μέρα τρέλα ερωτευμένη μαζί σου και ας μην είναι 14 Φεβρουαρίου

Καλό Βράδυ -ερωτευμένα-πουλάκια:* (όσοι δεν είναι ερωτευμένοι στο ΧΕΣΙΜΟ για αυτό το άρθρο;Ρ)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου