Σελίδες

Πέμπτη 24 Μαρτίου 2011

Ασταθής η κατάσταση της ψυχολογίας μου...

Σαν μια γαλλίδα και 'γω θα σας πω καλημέρα (οι γάλλοι λένε καλημέρα μέχρι να βραδιάσει...)

Καλημέρα λοιπόν,
Ασταθής η κατάστη της ψυχολογίας μου....Σαν τον καιρό!Μία λέξη,μία φάτσα μπορεί να σου χαλάσει ή να σου φτιάξει την μέρα σου...Εμένα η μέρα μου σήμερα δεν μπορώ να πω ότι ήταν κακή..Γνώρισα 3 καινούργια παιδιά,πέρασα πολύ όμορφα με αυτά και τους φίλους μου άλλα πάάάάντα ή σχεδόν πάντα υπάρχει κάτι που μπορεί να σε χαλάσει λίγο ή πολύ... Εμένα με χάλασαν διάφορα πράγματα...όπως το ότι δεν μιλάω με τον μπούμπι και τον νούλη άλλα ήταν κάτω ή κάτι που είπε η ελένη και με έφερε σε δύσκολη θέση(θέλω να πιστεύω ότι δεν το εννοούσε),μια φάτσα που είδα και που είχε τα μούτρα να μου μιλήσει (όχι και τόσο ευγενικά)(κακό σκυλί για όσους ξέρουν).Μου άρεσαν όμως και διάφορα πράγματαα όπως το ότι είδα την φίίίίίληηηηηηηηη(Νικόλ Χατζ.),ότι όπως είπα και πριν γνώρισα 3 καινούργια παιδιά,ότι αν και κακή κατάφερα να βγάλω φωτογραφία το ζευγαράκι της αγίας παρασκευής,==>
Μου αρέσει πολύ το edit που σας έκαναα:'D
'Αντε ρεε και ΄γω κουμπάρααα...
ντεεεεεεε:'D
Eπίσης γέλασα πολύ με το καινούργιο μου παρατσούκλι και ειδίκα όταν μου 'παν ποια το έβγαλε..(με παραξένευσε λίγο άλλα δεν βαριέσαι....)
*AΣΧΕΤΟΥΜΠΕΣ OF THE DAY* 
*Έχω βαρεθεί λίγο το ηράκλειο άλλα αν είσαι με καλή παρέα μπορεις να το κάνεις το καλύτερο μέρος του κόσμου:')
*Αν βγάλω πάνω απο 19 Μ.Ο. στο 3ο 3μηνο θα πάω στο camp της cretan adventures και το πρόγραμμα είναι τέλειοο...θα κατασκηνώσουμε σε διάφορα μέρη της κρήτης:3..ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΤΕΛΕΙΟΟ:u
*Κόλημα της ημέρας==>
http://www.youtube.com/watch?v=0put0_a--Ng
Έχω θεωρία(μουσική),οπότε σας αφήνωωω... 
ΑΝΤΕ ΓΕΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ:"D
キス (Σημαίνει φιλιά στα ιάπωνικα) 
:**

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου