Σελίδες

Δευτέρα 21 Μαρτίου 2011

η πρωτη αναρτηση στο καινουργιο μου blog;")

Γεια σας,Γεια σας...
Αυτό είναι το πρώτο μου κείμενο στο κανούργιο μου blog και πραγματικά δεν ξέρω τι να γράψω...γι'αυτό θα γράψω ένα κείμενο που θα προδίδει μερικά στοιχία απο την Χάρις...
Το blog μου θα είναι ενας χώρος που θα μπορώ να ενημερώνω τους φίλους μου για κάτι καινούργιο που μου τράβηξε την προσοχή,για το τι νέο μου συμβαίνει,για τις απόψεις μου και άλλες ασχετούμπες...:D
Πιστεύω οτι στο blog μου μπορώ να ανεβάζω οτι θέλω αν δεν προσβάλω κανέναν βέβαια και να μιλάω ελεύθερα χωρίς να κρίνομαι απο κανέναν...Αυτό που κρίνουν όλοι τους άλλους και οχι τους εαυτους τους πολύ μου την δίνει και δυστηχώς τελευταια έχει γίνει ο εφιάλτης μου...
Anyway αρκετά με τις απόψεις μου για το blog...καιρός να σας ανακαλύψω μερικές πτυχές τις Χάρις...
1.το σημαντικότερο πράγμα στην ζωή μου είναι οι φίλοι μου και τα άτομα που με αγαπάνε και που αγαπάω...Αυτοί είναι:

Βάάάάάσιαα<3(ή μικρή πριγκίπισσα βασιλία:p)




Εγώ με την Βάσια είμαστε η πιο fail παρέα...την λατρέυωωω(L)

Ελέέέέένη<3(ή λελενη:P)



Ελένη συγνώμη για την φωτογραφία άλλα δεν είχα καμιά αλλη δικία σου,μόνο μία που μάλλον θα με σκώτωνες αν την έβαζα....Εγώ με την ελένη είμαστε οι δύο ροκούδες που δυστηχώς μαλώνουν συνέχειααααα....

Έφηηηη<3(ή Μέφη ή Βιζούμπααα)




Εγώ με την μέφη είμαστε οι δύο ανώμαλες....η κυρία στην φωτογραφία ήταν η πρώτη που γνώρισα οταν πάτησα πρώτη φορά το ποδαράκι μου στο γυμνάσιοο:D

Γιώργος(ή μπούμπης ή μπουμπούκος)



Χθες υποσχέθηκα στον εαυτό μου ότι δεν θα σου ξαναμιλήσω μετα την πατάτα που κάνατε,δεν ξέρω για πόσο θα κρατήσει αυτό..θα δω...όσο αντέξωω:$

Αλκίνοος(ή νούλης)





Η ηλίθια μούρη σου....(εμένα δεν με βλέπετε σε αυτην την πικο γτ είμαι...)
και με τον κύριο αυτόν υποσχέθηκα το ίδιο που υποσχέθηκα με τον μπουμπι γτ μαζι της κάνουν τις βλακειές...



*ΤΕΛΟΣ ΜΕ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΑΓΑΠΩ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ*



2.αγαπώ υπερβολικά την μουσική,τα manga,τα anime,το φαγητο(:P)κ.α.








































3.πολλες φορές είμαι οξύθημη και παρορμητική...αυτο δυστηχώς εχει πληγώσει και εμένα και τους γύρω μου:$
4.εεε???πολλά δεν είπα για μένα δεν νομίζετε??
πάω να διαβάσω αρχαία my dears:'D
μην βλέπετε τα ορθογραφικά μου:$
καλυνύχταα:)
όνειρα γλυκά και απονήρευτα οπως λέει μαι ψυχή:'D
(L)


















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου