Σελίδες

Δευτέρα 28 Μαρτίου 2011

Πού πήγε η Χάρις??

Τον τελευταίο καιρό έχω χάσει τον ευατό μου.Λέω πράγματα που μπορεί να προσβάλουν τους άλλους,πράγματα απερίσκεπτα που όταν μου λένε καλά πως τα λες εσύ αυτά ή οτι δεν είναι σωστά  σκέφτομαι και λέω πού πήγε ο ευατός μου??Η Χάρις που ήξερα??Που ήταν αδιαστικά καλη με τους άλλους??Μήπως φταίει η εφηβία??(στην φάση της εφηβείας ολα στην εφηβεία τα ρίχνουμε)Ή μ΄ηπως φταίει οτι κάποιοι άνθρωποι φέρονται κια σε μένα κακά??Πφφφ....δν ξέρωω..Δεν μου αρέσει αυτή η Χάρις...Ελπιζω η παλιά να γυρίσει σύντομα πίσωω..


*Ασχετούμπα of the day:
Μην παίζετε ή μην δαγκώνετε τον στυλό σας γιατί εγώ το έκανα πριν λίγο απο αμηχανία(έγραφα έκθεση βλέπετε)και άνοιξε και ρούφηξα λίγο μελάνι...Ιδού τα αποτελέσματα:



Έγιναν μπλε τα δόντια μου τα χείλια μου και η γλώσσα μου...
Σας χαιρετώ γιατί πρέπει να πάω τους σκύλους μου στον κτηνίατροο...

Ciao

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου