Σελίδες

Πέμπτη 31 Μαρτίου 2011

Μοτίβο καθημερινότητας...

Καθημερινά τα ίδια πράγματα...σαν μοτίβοο..Ξυπνάω,βάζω οτι βρίσκω μπροστά μου,πηγαίνω σχολείο,πρίζω την ελένη κια την βάσια και γενικά τους πάντες...Σπάζομαι μόνο που βλέπω την μούρη μερικών(που σήμερα μου κάναν τόόόόσοο χάλια το μοτίβο μου(μέρα) )και τα λοιπά και τα λοιπά....Έχω υπερβολικά πολλές λέξεις για το τεστ στα αγγλικά(μισώ τα αγγλικά)και βαριέέέέέέέμαι να διαβάσωω!!Το φεισμπουκ κολάει και μου σπάει τα νεύρα...Θέλω να αρχίσω δίαιτα...Άσχετα ότι σήμερα έφαγα μουσακάάά....Μ'αρέσει ο μουσακάς:3....Ήθελα τόόόσααα πολλά να γράψω στο μπλογκ μου άλλα τα ξέχασα...Δεν πειράζειι...

Τώρα που δεν είμαι στις καλές μου ακούω συνέχεια τραγουδια που σου φτιάχνουν την διάθεση...Με βοηθάνε....Πάντα με βοηθούσε η μουσικήή...Και αυτην την αγαπώ μαζι με τον μουσακάά...Νομίζω οτι ξεφήγαμε απο το θέμα άλλα κανένα μου ποστ δεν είναι εντος θέματος...
Αγαπώ τα άλογα και την ιππασία..Ααα δεν σας είπα!!Ίππευσα επιτέλους τον αγώναα...Είχα πολύ άγχος για αυτό το τεστ αλλα όλα πήγαν καλάά...Στο επόμενο ποστ θα σας δείξω και το βίντεο στο γιουτουμπ να με θαυμάσετε...Περιμένω για α αποτελέσματα...Την τρίτη μάλλον θα ρθουν...Τι σας πρίζω και σας με πράγματα που το 99 τοις εκατο που θα διαβάσει το κείμενο μου δν θα τα καταλάβει??!!
Άυριο είναι 1πριλια...δεν έχω σκεφτεί καμιά βλακεία..περιεργόό!!Πέρσυ είχα πει να κρυφτούμε για λίγο κατω απο την σκηνή του θεάτρου...Το κάναμε..Μας την είπαν άλλα το κάναμε όλοι και δεν μπορούσαν να μας κάνουν και πολλά...ετσι και αλλιώς 1πριλιά ήταν και δεν φτέγαμε εμείς που υπήρχε μια τρυπα που οδηγούσε κάτω απο την σκηνή του θεάτρου..Εμεις παιδιά είμαστεε(όποτε μας συμφερει)
Τελοςπάντων το ζεστό μου πάπλωμα με φωνάζει...
Bon nuit my dears...(γαλλικοαγγλικουρες:D)




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου