Σελίδες

Τρίτη 10 Μαΐου 2011

Γράψτε ένα τίτλο.(:

Χθες έκλεισαν τα σχολεία.Απο σήμερα τα κεφάλια μέσα.Ξεκινάν οι εξετάσεις.Πρώτο μάθημα ιστορία.Θα αρχίσω να διαβάζω σιγά σιγά.Την παρασκευή δίνω.
Αυτό το καιρό έχω ψυχολιγικά σκαμπανεβάσματα.Είμαι όλιγον χάλια γτ έχασα ένα κορίτσι που αγαπούσα πολύ αλλα μάλλον δεν ήταν γραφτο να κάνου παρέα.Ίσως δεν θέλει.Ή τουλάχιστον έτσι δείχνει.Δεν μπορούμε να αναγκάσουμε κανέναν και για τίποτες.Μου λείπει πολύ όμως...Fuck!δεν μαρέσει να κλαίγομαι.
Ας πω και κάτι πιο χαρούμενο και πιο ελπιδοφόρο.ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ.Επιτέλους.
Εεε δεν σας έχω πει ακόμα ότι πήγα στην συναυλία των deep purple και του Βασίλη Παπακωσταντίνου??:O.Nτροπη.Ήταν υπέροχα.Τόσο μαγικά.SMOKE ON THE WATER A FIRE IN THE SKY.Αν και έχουν πει τόσα υπέροχα τραγούδια αυτό τους έχει σημαδέψει ένα τραγούδι που το ξέρουν όλοι.Και έννοειτε έτσι έκλεισαν την συναυλία.Εκτός το μπιζ.

Ένα όνειρο.Θέλω να γίνω φωτογράφος.Σας παρακαλώ όποιος διαβάσει αυτήν την ανάρτηση και ξέρει κάποια σχολή που μπορώ να πάω να μου το πει,είτε σε σχόλια είτε σε μύνημα στο φβ.Άλλα όχι σε μαιλ.Σα δακρύσω θέλω να γίνω φωτογράφος.


Voila mon petits copines.
H ελένη που έφυγε:'(
και δεν είναι πια μαζί μας.
και
Η τόνια που μόλις ήρθε και δεν θα την αφήσω να φύγει.:D
δεν μπορούσα να μν γ΄ραψω κάτι για αύτες.αφου τα έγραψα όλα τα fail σήμερα.





Αυταα....Φιλουμπες παιδες....Παω για δίαβασμα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου