Σελίδες

Σάββατο 14 Μαΐου 2011

Teen's life :')

Γεια σας ομορφόπαιδα,
Τι κάνουμε??Χθες πρώτο μάθημα εξετάσεις:|.Ιστορία.Καλά έγραψα νομίζω:).Την Τρίτη μαθηματικά,έχω αρχίσει να διαβάζω και ελπίζω να προλάβω και να γράψω και 'κει καλά.Χθες ήταν μια πάρα πολύ αλάνικη μέρα:D.Περάσαμε τέλειαα,γίναμε ρεζίλι και το ευχαριστηθήκαμε:").To χθεσίνο βράδυ ήταν υπερόχο...Δεν έκανα κάτι το ιδιαίτερο,απλό λιώσιμο στο φβ άλλα απο χθες μιλάμε ξανά με τον όμορφο λελένοο που κατουριέτε κια βαριέτε να πάει να κατουρήσει:PP.Έχω μια υπέροχη εφηβική ζωή!!Βέβαια όπως όλες οι εφηβικές ζωές έτσι και η δικιά μου έχει τα προβλήματα της όπως το διαβασμα-.-,ο αγώνας για να κρατήσω τις φίλες μου,σήγουρα τον έρωτα,τους καβγάδες με τους γονείς μου και τα λοιπά...Ξέρετε τώρα...Αλλα κάθε πρόβλημα έχει και την λύση του και εγώ απο χθές εχώ περάσει σε μια φάση πολύ χαρουμένη και αναζητώ τις λυσεις με διμιουργικούς τροπούς και χωρίς να δημιουργώ και άλλα προβλήματα..:").Έτσι και αλλιώς η εφηβία απο μόνη της είναι μια φάση που δεν έχουμε πολλά προβλήματα.Οι γονείς μας βέβαια μας λένε οτι τα προβλήματα που έχουμε εμέις δεν είναι τίποτα μπροστά στα δικά τους αλλα εμάς τα δικα μας μας φαίνοντε ΒΟΥΝΑ!!
Δεν έχω τι άλλο να γράψω...Βαρέθηκα να φιλοσοφώ...


Ααα!!Θέλω να πω ένα ΜΕΓΑΛΟ ευχαριστώ στην (Σ) και στην (Ν) που προσέχουν (και χουφτωνουν:O) τον λελενοοοο...Και στην κυρία Μαρία Καβούρη που στις 3 Σεπτεμβρίου του 1998 έφερε ένα θαύμα στην ζωή...(λελενακι άμα τα δεις αυτά μν το πάρουμε πάνω μας και πάρουμε αέρα:P).





Φιλούμπες όμορφοι και πιστοί μοου αναγνώστες:P(ψωνιζομαι εε?)
<3


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου