Σελίδες

Τρίτη 17 Μαΐου 2011

Πρέπει να ονειρευόμαστε??


Ένα ερώτημα που άρχισε να με βασανίζει απο το μεσημέρι...Μιλούσα με την νικολέτα και μου λέει μα καλά δεν πρέπει αν ονειρευόμαστε?.Εγώ χωρίς καν να το σκεφτώ απάντησα όχι με ένα μπορώ να πω πειραγμένο ύφος...Δεν ξέρω καν γιατί...Και μετά τις είπα ότι ονειρευόμαστε,μετά προσγειωνόμαστε αποτόμα και μας πέρνει από κάτω..Μήπως όμως πότε-πότε πρέπει να ονειρευόμαστε??Δεν ξέρω..ομολογώ πως με έχει βάλει σε πολλές σκέψεις αυτή η ερώτηση.Όταν πέφτω για υπνό(βασικά αυτο το κανα πιο παλιά)μου άρεσε να κάνω ξύπνια όνειρα..Δηλάδη να φαντάζομαι κάτι που θα ήθελα να συμβεί ή την επομένη μέρα αν ήταν κάτι σημαντικό...Αυτό το ειχά αρχίσει γιατιι με είχε επηρεάσει ένα αρθρό για την ψωχολογια και την σχέση με τα όνειρα μας και έλεγε πως αν κοιμόμαστε με καλη ή κακή ψυχολογία βλέπουμε αντιστοιχα και καλά ή κακά όνειρα..Εε εγώ τις περισσότερες φορές οτι σκεφτόμουν το έβλεπα και σε όνειρο...Άλλα μήπως δεν πρέπει να αφαιθούμε σε ένα κοσμό που εμείς φτιάξαμε,ετσί οπώς εμάς μας αρέσει που στην πραγματικότητα δεν έχει καμία απολύτως σχέση με τον αληθινό??Φοβάμαι μήπως μετά από πολλές ώρες αναπόλησεις αυτού του υπέροχου κόσμου(που ελατε παραδεχτείτε το όλοι έχουμε πλάσει) αρχίζω να το πιστεύω..Έχω δει τετοιές περιπτωσεις..Πολλεςς...Απο φιλους,γνωστους,γενικα!Μόνο στην ιδέα με τρομάζει όλο αυτο..Όσο ακραίο και αν σας φένεται, το να αφήνεις τον εαυτό σου να πιστευεί σε κατί φτιαχτό και ψεύτικο ειναι άρρωστο!!ΕΙΝΑΙ ΑΡΡΩΣΤΙΑ ΑΥΤΟ....Τρομάζω μήπως καταλήξω σε αυτό άλλα επίσης τρομάζω μήπως τελικά αυτό μου γίνει φοβία και δεν έχω κανένα όνειρο πλέον,κανενά στόχο,τίποτα..Θα 'ναι σαν να μην έχω ζωή...Δεν ξέρω νομίζω πως η απάντηση σε αυτήν την ερώτηση είναι οτί πρέπει να ονειρευόμαστε αλλά με μέτρο....Άντε όμως παιδεςςς δεν νομίζετε οτι φιλοσοφήμσαμε αρκετά και σήμεραα??Τι λέτε πάμε για ύπνο..
Καλυνήχτες και...όνειρα γλυκά!!(αλλά με μέτροο εε??)
φιλούμπεςςς:***


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου