Σελίδες

Παρασκευή 27 Μαΐου 2011

Ένα αντίο...

Με αυτήν την ανάρτηση θέλω να πω ένα τελευταίο αντίο σε ένα κορίτσι που έφυγε..Ίσως είναι καλύτερα που φεύγει..ίσως είναι καλύτερα για αυτήν..Δεν θέλω να κλαφτώ..Ούτε το γράφω για να το δεις και να ρθεις να μου μιλήσεις και μετά να παίξουμε ότι όλα είναι  καλά,γιατί δεν είναι..Για να πω οτι καλύτερα να μην ξαναμιλήσουμε είχα προσπαθήσει πολύ...Μου ήταν πολύ δύσκολο.Αλλά το κάνα για τον λόγο που σου είπα..ΔΕΝ ΤΟ ΗΘΕΛΑ...σε καμία περίπτωση δεν το ήθελα..Το μόνο που ήθελα ήταν να είσαι χαρούμενη..αν είσαι χαρούμενη μακρύα μου τότε οκ. δεν με πειράζει.Απλα με στεναχωρεί..Αυτο που με στεναχωρεί και που μου την δίνει πιο πολύ είναι ότι τελικά προσπαθώντας να βοηθήσω να τα ξαναβρείτε τελικά κατάφερα να σε χάσω εγώ...Δεν πειράζει όμως εγω τουλάχιστον θα χω καθαρή την συνήδηση μου ότι δεν στάθηκα εμπόδιο στην φιλία σας..Τελικα αυτή στάθηκε εμπόδιο στην δικιά μας...Ότι και να γινοταν το κατάπινα..Ττο κατάπινα για να σε κρατήσω.Άλλα σήμερα ήσουν τόσο πολυ στην τσίτα που μου την έδωσες.Δεν άντεξα άλλο!Και γω άνθρωπος είμαι και αισθήματα έχω και ξέσπασα..Μου πες ότι είναι καλύτερα να μν μιλάμε γιατι συνέχεια μαλώνουμε..Θα 'μαι πεις καχυποπτή άλλα μια δικαιολογία ήταν  αυτοο..Όσο ήσουν μαλωμενοη με την άλλη μια χαρά μιλούσαμε τώρα που τα ξαναβρήκατε δεν με χρειάζεσε πια..Αυτό είναι το πιο θλιβερό για μενα..Οτι απλα με χρησιμοποιήσες..Όταν μου το έλεγαν εγώ τους έλεγα όχι η ελ*** δεν είναι έτσι και τους έβρισα..Για να κρατήσω εσένα έκανα πέρα πολλά παιδια..Δεν φταις εσυ..Εγω φταίω που έδωσα τόσα πολλά σε μια φιλία χωρίς βάσεις..
Τώρα που δεν μιλάμε πια νιώθω άδεια..Νιώθω κάτι να μου λείπει άλλα δεν μπορώ να κάνω αλλιώς..Το μόνο που νιώθω μέσα μου είναι ένας λυγμός και ένα τρέμουλο..τίποτα άλλο..Για σένα μπορεί να μην ήμουν τίποτα ή αν ήμουν ήμουν λίγα..Για μένα εισαι πολλά αν όχι τα πάντα. Η αλήθεια είναι οτι ντρέπομαι λίγο όταν σκέφτομαι ότι μπορει να τα διαβάσεις αυτά...Αλλά τουλαχιστον θα ξέρεις τι ήσουν για μένα..Σου ξαναλέω δεν ταγράφω για να σου αλλάξω την γνωμη..Απλά γιατι έτσι νιώθω.
Θυμάμαι ακόμα την πρώτη μέρα που βγήκαμε..Θυμάμαι που με περίμενες στην στάση.Ή κάτι που θα μου μείνει αξέχαστο είναι το πάρτυ..Ποσες μύξες ειχες σκουπίζει τότε στην μπλουζα μου??Επισης θυμάμαι κάτι που έγινε τώρα πρόσφατα..Μιλούσαμε στο φβ και μου έστειλες αυτό το τραγούδι:<3
Σ' αγαπώ
σ' αγαπώ για το τώρα, το πριν, το μετά
και το πάντα
Σ' αγαπώ
η καρδιά μου τρελάθηκε, βαράει
σαν ξεκούρδιστη μπάντα

Σ' αγαπώ
θα με βρεις το πρωί
όταν όλα τα φώτα θα σβήσουν
Θα 'μαι εδώ
κι όπως όλα τελειώνουν
έτσι θ' αρχίσουν...
Δεν θέλω να γράψω τίποτα άλλο..
αντίο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου