Σελίδες

Πέμπτη 26 Μαΐου 2011

Μπλα,μπλα,μπλα..

Ένα άρθρο χώρις κανένα ιδιαίτερο νόημα..Ένα άρθρο απλά μπλα μπλα μπλα...Εξετάσεις..Όχι χρόνος..Αύριο βιολογία..Αν κάτσω να διαβάσω καλά θα γράψω.Γράφω με κίτρινο γιατί είναι το αγαπημένο μου χρώμα και μου θυμίζει το καλοκαίρι.Το καλοκαίρι έρχετε και όποιος διαφωνεί να φάει πουλι>:D.Εγώ προς το παρών θα κάνω μια βουτιά στα βιβλία μου:|.
Τοday I don't feel like doing anything...Ελένη μου το κόλλισες...bruno mars-the lazy song...Για να το δείτε πατήστε εδώ
Το διάβασμα δείχνει να πηγαίνει μια χαρά..
Την κυριακή ειναι η απονομές στην ιππασια...Εχω βγει πρώτη και θα κάνω μοστρά το βραβείο μου:P(πλάκα).
Μου την δίνουν αυτοί που τα θέλουν όλα δικά τοους..Μου την δίνουν αυτή που σε εκμεταλεύοντε και λέω για κάποια συγκεκριμένη που έχει το θράσσος να με κάνει και block στο φβ...Ένα έχω να πω..Εγώ να βοηθήσω ήθελα...Τώρα άμα εσυ είσαι τόσο εξύπνη που δνε καταδέχεσαι ούτε να σε βοηθήσουν τι να πω...
Anyway,....Δεν θα μιλάω για αυτό..Και πολυ αξία της έδωσαα τελικά..Είχα βγάλει πολύ λαθος συμπέρασμα για αυτήν...dust in the air
 15 μέρες και μετά τέλος οι εξετάσεις..Έλα 15 μέρες είναι θα αντέξουμε:)
Ο Κατσαράκης(δάσκαλος κιθάρας)μου δωσε το dust in the wind<3
Και μάλιστα ημουν ο πρώτοος μαθητης του που το δώσε...
Α!κατι χαζό:
Εδω και κάτι χρόνια υπάρχει μια ομάδα στο κυνηγι κρυμμένου θυσαυρού των μεγάλων που λέγεται χελώνες με σπορτεξ...Ε λοιπόν μια φόρα (παλια)έκανα μάθημα με τον κατσαρακη και μου λέει χάρις διάβαζε πιο πολύ για να πρωχωρήσουμε,πάμε σαν χελώνες,..και του λέω εγω μα κκυριε και οι χελώνες ππροχωράνε,και μου κάνει εε τότε να τους βάλουμε σπορτεξ να πάνε πιο γρήγορα..Και ακουεί ένα άλλος μαθήτης του που μας παρακολουθούσε αυτο και σκάει στα γελια...Και λέει χελώνες με σπορτεξ...Είδατε??Είμαι εμπνεύση σε όλους τους τοομείς...:"D
Δεν έχω τι άλλο να γράψω..πάω να κάνω βουτιά στην βιολογία..
Φιλιά στην μουρη:*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου