Σελίδες

Δευτέρα 23 Μαΐου 2011

Τόσο κοντά μα συγχρόνος τόσο μακρύα...(+αλλα)

Η απόσταση.Η απόσταση ανάμεσα σε δύο άτομα έχει σχετική έννοια.Για μένα η χειρότερη απόσταση είναι να 'ναι δίπλα σου και να τον νιώθεις τόσο μακρύα...Τι μας χώρισουν ρε??15 χλμ. και ομώς σε κάποιες φάσεις σε νιώθω τόσο μακρύα:/.Ποο ρε μλκα πρέπει να το διαγραψώ το μλογκ μου..Όταν γράφω αυτά που σκέφτομαι μετά τα ξαναδιαβάζω και τα ξαναθυμάμαι.Δεν ξέρω γιατί αλλα τελευταία έχω γίνει πολύ ευσιγκήνητη-.-.Δεν ξέρω γιατί αλλα ξαφνικά  με διαπέρασε  ένα κύμα καταθλίψης και μελαγχολίας.Δεν ξέρω τι έχω..Τα 'χω σιχάθει όλα πια!Εμένα!τον εαυτό μου!Την εμφάνιση μου!ΑΠΛΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ!!Αν μπορούσα να εξαφανιστώ για κάποιο καιρό,να με ξεχάσουν όλοι και μετά να γυρισω αλλαγμένη.Άλλο όνομα,άλλη εμφάνφάνιση,άλλη διεθυνση,άλλους φίλους και πάνω από όλα χώρις το παρελθόν μου να με βασανίζει.Πο ρε φίλε!Μια φάση που σε χρειάζομαι τόσο πολύ και εσύ δεν είσαι εδώ για μένα..Μα τι λέω ρε..ποτέ δεν ήσουνα.Αυτοί οι στίχοι λένε πολλά:
Στο τηλέφωνο φοβάμαι να σε πάρω να σου πω
πόσο μόνη νιώθω
στους διαδρόμους του μυαλού μου τώρα σε αναζητώ
με μεγάλο πόθο

Δεν τη βρίσκω την άκρη
πουθενά και πες μου τι να κάνω
έχω γεμίσει ασφυχτικά
με καπνό το δωμάτιο ως απάνω
και ο χρόνος μού γελάει σαν μωρό

Πού να γείρω το κορμί μου
όταν γυρνάω απ’ τα μπαρ
κι απ’ τα ξενύχτια

Πού να βρω ένα φιλαράκι
να μου πει πως μ’ αγαπάει στ’ αλήθεια
αφού κι εσύ έχεις εξαφανιστεί

Μοιάζει η νύχτα μακριά σου να ’ναι ερεθιστική
σαν την αμαρτία
μα η μορφή σου δραπετεύει από κρυψώνα μυστική
με χτυπά με βία

Δεν τη βρίσκω την άκρη...

Ούτε εσύ έχεις τη λύση να μου δώσεις που γυρεύω
τη λύση που ζητάω
μπλοκαρισμένος από χρόνια στα δικά σου τα γρανάζια
που για μέρες τραγουδάω

Δεν τη βρίσκω την άκρη...
Ξέρω οτι πολύ λίγοι θα διαβάσουν αυτό το ποστ και ακόμα λιγότεροι θα το καταλάβουν.Δεν ζήτω απο κανέναν να με καταλάβει και απο κανέναν να νιώσει κάτι διαβάζωντας αυτό το ποστ.Επείδη εχώ νιώσει την κακία του κόσμου στο πετσί μου,έμαθα πια να δέχομαι τους ανθρώπου όπως είναι και να μην τους κατακρίνω για αυτό.(εσύ μπορεί αν γέλασες με αυτο που θυμήθηκες οτι μου είχε πει κάποιος και κάποτε αλλά εγώ ΟΧΙ).



Αν δεν καταλάβαινετε τίποτα απο τις μαλακίες που γράφω δεν πειράζει.Ούτε οι πρώτοι θα 'στε ούτε οι τελευταίοι..Τα λεμε:*:/ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου