Σελίδες

Πέμπτη 30 Ιουνίου 2011

Γκεια σου!

Και να 'μαι λοιπόν..Επέστρεψα για να γράψω ένα αρθρό χωρίς ουσία..Άπλα για να σας πω ενα γκεια!Κανονικά εγώ τώρα έπρεπε να διαβάζω για τον τεστ στα αγγλικά αλλά ποιος διαβάζει αγγλικά καλοκαιριάτικο και όταν σε 10 μέρες,ναι αγαπητέ αναγνωστη σε 10 μέρες,θα πάει-ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ-κατασκήνωσηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηη:D:D.Περιττό να σας πω ότι έχω αρχίσει απο χθες να ετοιμάζομαιιιι!!Αύριο έχω γαλλικά και μέτα θα πάω να πάρω το δώρο της αγαπητής Βάσως<3 για το σάββατο και της αγαπητής Νικόλ<3 για την κυριακή;).Επίσης θέλω να σας πω οτι σε 10 μέρες ξεκινά η αποτωξίνωση!Δήλαδη όσο είμαι στην κατασκήνωση δεν θα μπω καθόλου msn,facebook,blogger,formspring,twitter κτλπ.Έκανά μερικές αλλαγούλες στο bloguli μου και περιμένω την γνώμη σας:O.Βαριέμαι απίστευτααααααααααααα:/.Άντε να 'ρθει το αυριό να κατεβώ(DOWNTOWN<3) και μετα το σάββατο να ξανακατέβω και μετα η κυριακή να πάω στο POOL PARTY της νικοοοοοοοοοοοοοολ<3<3 και μετα η τετάρτη που θα ΞΑΝΑκατεβω για ψωνισω για την κατασκήνωση και μετα να 'ρθει το ΣΑΒΒΑΤΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ να πάω ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ wiii:D.Επ επ υπάρχει όμως ένα πρόβλημα και αυτό είναι ΕΣΥ!Ναι ναι εσυ-.-.Τι θα γίνει 20 μέρες που δεν θα κατεβαίνω ρε?!Πότε θα σε βλέπω?-.-.Επίσης προβλήμα είναι η ΤΟΜ <3 και η ΕΦ <3 και η ΛΕΛΕΝ <3 που δεν θα της βλέπω ούτε αυτέςςςςςςς:(.Αλλά θα'μαι με την ΒΑΛΕ-ΒΓΑΛΕ<3 και θα περάσουμε τέλειαααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα:UU.Σε 16 λεπτά έχω μάθημα και δεν έχω διαβάσει αλλά ξέρε κάτι?ΧΕΣΤΗΚΑ!Είναι καλοκαίρι:3.11 λεπτά για να΄ρθει η Μαρία-.-.Ποοοοοοο τα μισώ τα αγγλικά:@.Ο μόνος λόγος που καθόμαι και διαβάζω αυτην την εντελώς ηλιθειά γλώσσα είναι γιατι δεν έχω βρει ακόμα manga και anime στα γαλλικά!.Και χάρη τους κάνω που τα διαβάζω-.-.Είναι σπάστικα,χάζα,ηλιθεία,βλακώδη,ανόητααααααααααα-.-Aυτό το μπλουζάκι σήγουρα φτιάχτηκε για μένα!Τελοςπάντων και πολυ ασχολίθηκα με αυτα τα τέρμα ανιάρα αγγλικά-.-
 Χρειάζομαστε ένα log out όλοι μας απο το φατσoβίβλιο( Φβ ).H Μαρία έχει αργήσει 4 όλοκληρα λετπά:O.ΕΕ επίσης πρέπει να επίστρεψω με ένα -σωϊκο-άρθρο για την ιππασια<3(ΜY LOVE).





Και ναι!Άφησα ανοιχτό το Blogger 2 ώρες όσο έκανα αγγλικάo.O.Άρχισα το άρθρο μου πριν το μάθημα και θα το τελειώσω μετάάάά..Είμαι Φ Ο Β Ε Ρ Η!!
Yoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo:D
Με έχει πιάσει μαλακίαση μην δίνετε σημασία;D;D....
εφηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηη σου κανω ΥΟ:P
Παμε ολοι μαζι 1 2 3 ΥΟ ΥΟ κραξιμοοο:D...
~ΔΕΝ ΤΗΝ ΠΑΛΕΥΩ,ΜΗΝ ΠΑΡΕΞΕΙΓΕΙΤΕ~.

Λοιπον τέλος οι ασυναρτησίεςς αφήνω το blog μου υσηχοο!ΥΟ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου