Σελίδες

Δευτέρα 4 Ιουλίου 2011

Περνανε οι μερες και ουτε που το καταλαβαινεις..Ρουτινα,καθημερινοτητα=ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΡΙΡΙ:D

Καλοκαιρακι λοιπον!Ζεστη,μπανια,βολτες και τα λοιπα ε?Οχι αγαπητε αναγνωστη εμενα φετος το καλοκαιρι μου αποτελειτε απο Αccess της τεταρτης και γραμματικη επισης~ Υπεροχα?!Αλλα επειδη ειμαι και αλαναρους σε 5 μερες παω κατασκηνωση και Bye-Bye αγγλικα για 1 μηνα:D:D.Και καλα εγω τωρα διαβαζωω:P.Δηλαδη τι να σας πω σκωτωνομαι..Μα μισω τα ηλιθια ανιαρα αγγλικα-.-Εχει παει 10 και γω τιποτα0.0.WTF?Ας μου πει καποιος πως πρεπει να διαβασω-.-.
ΠΕΙΝΑΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ:Uθελω να παω στο καινουργιο noodle bar που ανοιξα στο ηρακλειοο:D.
Eιναι στην Μινωταυρου για οποιον ενδιαφερεται;).
Οταν γυρισει η ΛεΛεν μου<3 θα την παρω να παμε αν δεν εχωβ παει κατασκκηνωσηηηηηηηηηη:D:D..












5 μερες για την κατασκηνωσηηηηηηηηηηηηηηη:D.Δεν εχω ετοιμασει σχεδον τιποτα:O.Την τεταρτη θα παω για ψωνια για την κατασκηνωση...Την τεταρτη ειναι και η συναυλια του Κοτσιρα<3.Μαλλον θα παω;D;D.Πο μα λεω πολλες ηλιθιοτητες τελευταια^.Δεν εχω εμπνευση και δεν γραφω για κανενα σοϊκο θεμα...Γι'αυτο σας αφηνω:").Βye<3

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου