Σελίδες

Τρίτη 5 Ιουλίου 2011

Weaknesses*

Kαι να μαι λοιπον!Ξαναεπστρεψα για να γραψω ενα αρθρο για τη αδυναμιες μου:D.Σημειωση:Δεν θα γραψω ποσο πολυ αγαπω το κολιτουμπινακι μου το μο0 μου και τα λοιπα...Απλα θα γραψω ενα αρθρο για τις ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ ΜΟΥ*.
Αρχιζω:Πρωτη στην λιστα μου δεν θα μπορουσε να ταν καμια ΜΑ ΚΑΜΙΑ αλλη απο την ΤΟΜ<3
 

  ΤΟΜ<3

Τονια ο Μαναρος:D.Ποσο πολυ παιζει να γελαμε μαζι?Κυριες και κυριοι αυτην εδω την κοπελα την κανω ρεζιλι καθε ΜΑ ΚΑΘΕ φορα που κατεβαινουμε και ναι χαιρομαι>:D.Στην αρχη δεν σε συμπαθουσα και τοσο
αλλα μολις σε γνωρισααα:D.



ΛεΛεν<3
Εσυ με κοκκινοο...Εσυ..εσυ..εσυ-.-Μα εισαι σπαστικια το ξερεις?Ηλιθια,χαζη,ανοητη,ποοοοοοοοο σε λατρευω<3.Eιδες οτι δεν την παλευω..ειδικα οταν μιλαω για σενα:").Σε λενε Λελενη,ΛεΛεν.Λενι,για τους ξενερωτους Ελενη,ΜΠΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ,κοριτσι με τις παροπιδες και τα λοιπα τελοςπαντων....Εισαι ηλιθια σου το χουν πει?Πας και κανεις παρεα με οποιο μαλακ*σμενο βρεις το ξερεις??πχ:Ν*,Σ*,εγωω,η χαζη απο πανω(τομ)και τα λοιπα:D:D..Εχω παρα πολλα να πω για σενα>:D.Αλλα αυτη η ανρτηση ειναι και για ααλλες αδυναμιες...σαγαπω:*









Εφ<3
Εφη ή Μεφη ή Βυζουμπα..Ναι ναι βυζουμπα....Οπως καταλαβατε λοιπον αυτη με την μπλε και τα μεγαλα βυζ*α στην πικο ειναι η Εφ<3
Εσυ με φουξια γιατι ειμαστε καγκουριαα..Παπαωζζζζ:*
( το μοντελο διπλα της ειμαι εγω:D )
Για εσενα ε?!Τι να πω για σενα?Γουσταρω να σου σπαω τα νευρα..Μα εχεις πολυ πλακα οταν με εχει πιασει νευρικο γελιο και προσπαθεις να μου μιλισεις σοβαρα και γω γελαω και νευριαζεις και με βριζεις και γελαω ακομα περισσοτεροο:D:D:D:D.Εφ πρεπει καποτε να προσπαθησουμε να ακουσουμε Μακροπουλο ρε:P.Ναι ναι αυτον με το μακρυ πουλι;).Τι σοϊ καγκουρες ειμαστε να δν ακουμε μακροπουλο?!Ντροπη!
Ε για να σου σπασω λιγο ακομα τα νευρα παρε αυτο
00ax0a0x00a0xax000a0x0a0xax
Φτανει.





Γιωργος<3
Ο ναι θα γραψω και για σενα ρεεεε:D.Αφου με κανεις και γελω οπως οι αλλοι...Αδυναμια* και συ λοιπονν:").Σου χω πει ποτε οτι εισαι η λ ι θ ι ο?Α ναι στοο πα την κυριακη ως ευχαριστω για το σαββατο που μου χαλασες-.-Γιατι ειχες ορεξη να μου σπασεις τα νευρααααα:@Σε μισω^Καλα οκ σ'αγαπω~φιλικα~ καταβαθος:P.Λοιπον αυτον εκει τον κυριο τον γνωρισα λιγο καπως..Πααει στο σχολειο μου και ψιλοβριζομασταν:P.Μα μου ελεγε γαμω τον τρυφωνα ο κακιασμενος-.-Ε μετα γνωριστηκαμε καλυτερα γιατι σου κανα 2 καταστασεις και καμια δεν πηγε καλα-,-Μα δεν φταιω εγω!Εσυ ησουν παραουροςς:P.Και μετα βγηκαμε και καννα δυο φορες και τωρα κανουμε παρεααααα:D:D:D:D.Δεν εχω να πω και παρα πολλα για σενα:/.Ασχετα οτι εγραψα τοσα...στα περισσοτερα σε βριζα<3ΜΕ ΑΓΑΠΗΗΗΗ<3



Φιληηηηη<3
Νικολακι ηρθε η σειρα σου μωρακλα:D.Αυτη η πικο ειναι απειρηη<3
Γιατι μαζι περναμε καλα:").Εκανες ενα υπεροχο παρτυ:DΜΠΡΑΒΟΟΟ>:).Περασα πολυ καλα και ασ ντρεπομουν λιγο στην αρχη:$.Σε ξερω και τα 13 χρονια της ζωης μου και τα τελευταια 2 χρονια -που αρχισαμε να συμπαθουμε πιο πολυ η μια την αλλη γιατι πριν δεν ηταν ακριβως ετσι-μου εχεις κανει την ζωη μου πιο ομορφη:D.Μου εχεις μαθει πολλα..Με εχεις αλλαξει προς το καλυτερο!.Oποιος ειναι διπλα σου ειναι πολυ τυχερος.-δεν σε γλυφω-Σ'αγαπαω<3
ΥΓ:Ευχαριστω ΓΙΑ ΟΛΑ.











Νικολετα,Βασω,Συλια<3<3<3
Εσας θα σας γραψω ολες μαζι γιατι ειστε και σεις αδυναμιες αλλα σας ξερω λιγο και δεν εχω πολλα να πω;).Δεν σας εβαλα και πικοο:/.Λοιπον ειστε ολες υπεροχες και ας μαλωνουμε καμια φορα:D. Mε εχετε βοηθησει πολυυ κα σας ευχαριστω;).ΒΑΣΩ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ:D.Σασ αγαπω.



Φαγητοοοοοοοοοοοοοοοο<3
Φαγητο:D.Μ'αρεσει το καλο φαγητο;).Το νοστιμο φαγητο..Νοστιμο φαγηητο δεν ειναι μονο το ανθιγειηνο φαγητο απο τα ταχυφαγεια(φαστ φουντ) ειναι και το υγειηνο φαγητο νοστιμο!.

Και η σοκολαταααααααααα<3











Musicaaa<3
 

H μουσικη ειναι το ομορφοτερο πραγμα στον κοσμο:D
Μπορει να σου φτιαξει ή να σου χαλασει την ψυχολογια:O.Ειναι υπεροχηο,ο








ΟΚ.Φτανει πια με την φλυαρια μου-.-ΒΒ<3:*
ΠΑΠΑΩΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖ::*


 

 

4 σχόλια: