Σελίδες

Δευτέρα 5 Σεπτεμβρίου 2011

Επέστρεψα δυναμικά^^

Αγαπητέ αναγνώστη μου επέστρεψα!έχω να γράψω παραπάνω Απο ένα Μήνα:/είμαι απαράδεκτη το ξέρω αλλα αγαπητέ αναγνώστη κατάλαβε με και συγχωρέσε το λάθος μου…δεν ειχα Ίντερνετ στο εξοχικό ;p αναγνώστη ξέρεις πέρασα ένα παρα πολυ Ωραίο Καλόκαιρι ΜΠΛΑ,πήγα κατασκηνωση ΜΠΛΑ,αγ Ρούμελη ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ~πέρασα καλα τελοσπαντων!εσυ;και συ καλα περασες το ξέρω πονηρουλη!Όχι μην περνεις παλι αυο το ηλίθιο ύφος!Να σου πω αναγνώστη μου το καλοκαίρι είναι η εποχή του έρωτα και γω είμαι κολλημένη ΌΛΟ το καλοκαίρι my dear ναι ναι όλο…αστα!Ανγνωστακο φίλε του κινηματογράφου ξέρεις καμία καλη ταινία;Θέλω να πάω σινεμά αναγνωστακο!έχω να πάω αιωνες-__-εε βέβαια όλο το καλοκαίρι κυρία απασχόληση μ ήταν τα Αγγλικα και ΕΣΥ<3(αναγνώστη δεν λέω για σένα…για το κολιμα π λέγαμε λέω καλε!). Αναγνώστη ξέρεις είμαι Απο το αγαπητό iPhone και ίσως υπάρχουν μερικά λαθακια αλλα επειδή μαγαπας-ΠΆΝΤΑ ΜΑΓΑΠΟΥΣΕΣ-θα μου τα συγχωρεσεις ε;
Λοιπόν θέλω να αφιέρωσω αυτο το άρθρο στην αγαπητή euah που με ρωτούσε αν ξέχασα το βλογκουλι!
Μα τι λέω μόλις αφιέρωσα ένα άρθρο…καλα πάμε!
Anyway euah εννοείτε πως δεν ξέχασα το μωρό μου;D
Αναγνώστη σε αφήνω σου υπόσχομαι ότι θα γυρίσω με ένα άρθρο για την έκθεση της Marilyn Monroe και φωτογραφικό υλικό;)προμις!
Α!αναγνωστακο αρχίζω μαθήματα φωτογραφίας;Dκαι γυμναστήριο;)ελπίζω ΕΣΥ<3 να έρχεσαι μαζί μου;'')..αναγνώστη σε αφήνω!σ'αγαπω και σ'ευχαριστω που μένεις πιστός σε μενα!!euah θέλω καινούργιο τραγούδι πλζ:')

3 σχόλια: