Σελίδες

Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2011

Πρωτη μερα σχολειο:U

Ελα τωρα δεν θα μπορουσα να μην γραψω εγω ενα αρθρο για την πρωτη μερα στο σχολειο που ηταν τοσο τελεια!Ηταν τελεια γιατι ειδα παιδια που ειχα να δω πολυυυυυυυυυυυυυυυ καιρο και επιτελους τα δαααααααααααα:D
Μπουμπιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι<3
Νουληηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηη<3

και αλλους!~
ελα ηταν και τα πρωτακια!!τι γλυκοο*.*
Ρερερερε αναγνωστη!Η μερα ηταν τοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοσο ομορφη σημερα!Ξερεις γιατι?Γιατη ηταν μαζι μου η ΤΟΜ<3 και η ΜΠΡΑ<3 και φυσικα ησουν ΕΣΥ<3. Και εσυ εισαι αυτος που φτιαχνει την μερα γιατι εσυ εισαι αυτος που φτιαχνει και την διαθεση μου!Αλλα οχι δεν θα μιλησω αλλο για σενα..ελπιζω~
Και ειδα και τον

Λελενοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο<3
που ειχα να τον δω τοσο καιρο!!:(.Και τον πηρα ΜΕΓΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΛΗ αγκαλιαααααααααααα:3.Γιατι αγαπαω τον λελενοοοοοοοοοοοοοοοο μουυυυυυυυυυυυ<3.
Next~
εμεις θα παρουμε βιβλια και σεις να ζηλευετε ΝΙΑΝΙΑ~ανυπομωνω αγαπω τελικα το σχολειο οταν βλεπω ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟΥς ΦΙΛΟΥΣ ΜΟΥ<3.
Αυτο το αρθρο ειναι γεματο καρδουλινιααααααααααααααααααα<3Νε ρε δεν ξερω να βαζω καρδουλες στο μπλογκ-.-
Μα εισαι μεσα παλι!αλλα εγω δεν σου μιλαω γιατι ακομα στο παιζω νευριασμενη ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ..
Βεβαια τωρα δεν θα με κανεις πια χαρουμενη αλλα anyway πολυ μιλησα για σενα-___________________-.
Σκεφτομαι ποσο ευκολα αλλαζουν τα πραμγατα και υα συναισθηματα μας!Αρχισα να γραφω αυτο το αρθρο στις 7 και κατι και μετα μιλουσα με ενα παιδι και το συνεχιζω τωρα(9.02)και νομιζω πως αλλαξαν τα συναισθηματα σου για μενα..γιατι πολυ απλα καταλαβα οτι ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ πλεον..μεχρι ενα σημειο πλακα ειχε..αξιζε..τωρα πια..anyway!Το blog μου ειναι ενα σοβαρο μερος και δεν μπορω να τα πριζω στον αναγνωστακο για σενα..ετσι δεν ειναι?
Αναγνωστακο it's enough για σημερα..φτανει~
Bye:3
 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου