Σελίδες

Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου 2011

Οταν ημουν μιρκος μου ειχαν πει ενα παραμυθι...

"Όταν ήμουνα μικρός μου ‘χαν πει ένα παραμύθι
Μα είχε άσχημο τέλος και αυτό το ξέρω ήδη
Όταν ήμουνα μικρός μου χαν διδάξει μια ιστορία
Τώρα μου την λεν αλλιώς, μα εγώ μαθαίνω στην πορεία"
Ομορφο τραγουδι και στιχοι με νοημα!Καθε φορα που το ακουω με βαζει σε σκεψεις..Δειτε τους στιχους και σεις για νακαταλαβετε καλυτερα αυτα που θα ακολουθησουν..
Απο μικρους μας λενε διαφορες ιστοριες και παραμυθακια για αομορφους τοπου με καλες νεραϊδες που προστατευουν το μαγεμενο δασος και κακες μαγισσες που προσπαθουν να το κλεψουν!Κι ομως παντα νικουσαν οι νεραϊδες,δηλαδη το καλο...Μα ελεος~!Ηταν ψεματα..Μασ ετοιμασαν λαθος για να μπορουμε να αντικρισουμε σημερα την κακια του κοσμου..Δεν νικαει ο καλος παντα..Τις περισσοτερες φορες νικαει ο ΔΥΝΑΤΟΣ..Δυνατος απο ολες τις μεριες..Χρηματα,Σωματικη δυναμη,Ισχυρους συναιτερους και τα λοιπα!Αλλα βασικα ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ!Δηλαδη ο καος..Μα ελα τωρα μπορει στα παραμυθια των γιαγιαδων μας να νικαει ο φτωχος αλλα στην ζωη δεν ειναι ετσι..Η ζωη ειναι σκληρη..Δεν εχει ουτε καλους ιπποτες,ουτε ομορφες πριγκιπισσες,ουτε Δον Κιχωτες..Εχει ομως κακες μαγισσες και μοχθηρους βασιλιαδες..Δηλαδη ΠΑΡΑεχει απο δ'αυτους-.-.
Τελικα η ορημοτητα σου εξαρτατε απο το ποσο καλα ξερεις αυτο το παραμυθι της ζωης που δεν εχει παντα ενα happy end!Οι εμπιριες και οι δυσκολιες σε οριμαζουν..Σε μεγαλωνουν!
"οτι δεν σε σκωτονει,σε κανει πιο δυνατο..
γιατι οτι δεν σε σκωτωνει σε κανει πιο ζωντανο!"
Και στην περιπτωση μας και πιο ωριμο.. Μιλας με παιδια που εχουν ζητανεψει σε φαναρια και ειναι λες και μιλας σε 80χρωνο πτυχιουχο ιατρικης ή νομικης -ή κατι αλλο το ιδιο δυσκολο!- μεγαλου πανεπιστιμιου..Και τελικα ειναι αγραμματα αλλα εχουν δει τοσα πολλα τα ματια τους που ειναι 9 χρωνων και συμπεριφεροντε και εχουν εμπειριες σαν ανθρωπος 99!
Εμας μας χωνουν μεσα σε ενα παραμυθι που ειναι η ασπιδα μας και δεν εχουμε την ευκαιρια να δουμε οτι ο κοσμος ειναι κακος,ποναει,υποφερει..Και οταν φτανουμε στα 20 και πρεπει επιτελους να φυγουμε απο την φωλια μας και να πεταξουμε(ΝΑΙ ΟΡΕΣΤΗ ΚΑΙ ΔΩΡΑ ΝΑ ΠΕΤΑΞΟΥΜΕ ΓΤ ΕΓΩ ΜΠΟΡΩ-.-~αυτο ηταν μια παρενθεση που αν δεν σας λενε ορεστη ή δωρα παραληψτε  την~)τρομαζουμε απο τον κοσμο γιατι πολυ απλα δεν ξεορυμε τι θα πει "εξω κοσμος" και ζηταμε την προστασια της μαμας ξανα~!
Ομως δεν θα ειναι παντα εκει να μας την δωσει:/.Πιστευω οτι δεν εχω αφησει αυτην την σφαιρα,την ασπιδα που βαζουν οι γονεις στα παιδια τους να με παρασυρει στην ζεστασια και στην προστασια της..Προσπαθω να δω την κακια του κοσμου με τα ματια μου!Ξερω οτι μονο ετσι μπορω να μεγαλωσω και θα μπορω αυριο να επιβιωσω σε αυτον τον κοσμο που μου ζηταει πολλα..

"ελα κοντα,τον κοσμο κρυψε,τον κοσμο αυτον που μου ζηταει πολλα!"
Και που με το ζορι σε βαζει στους γκρι ρυθμους του..Ενας κοσμος που απαγορευοντε οι ονειροποληδες και οι πριγκιπες (παρτε παρεαδειγμα το τραγουδι τον ονιραμα-δυσκολος καιρος για πριγκιπες).Νομιζω πως ξευφευγω..
 Αρκετα ειπα..Γεια,Παω να Ζησω!

1 σχόλιο:

  1. 1.ffc <3
    2. (ΝΑΙ ΟΡΕΣΤΗ ΚΑΙ ΔΩΡΑ ΝΑ ΠΕΤΑΞΟΥΜΕ ΓΤ ΕΓΩ ΜΠΟΡΩ-.-~αυτο ηταν μια παρενθεση που αν δεν σας λενε ορεστη ή δωρα παραληψτε την~) χαχαχαχαχα :Ρ όχι δεν μπορείς!
    3. τα παραμύθια φτιάχτηκαν για να μας μάθουν πράγματα για τη ζωή και όχι για να μας πουν πως υπάρχει happy end.. ούτως η άλλως τα παραμύθια τελειώνουν με μια χαρούμενη στιγμή, όχι με ένα χαρούμενο τέλος. :3

    ΑπάντησηΔιαγραφή