Σελίδες

Σάββατο 17 Σεπτεμβρίου 2011

Το κεφάλι ψηλά και η μύτη ακόμα πιο ψηλά!

Απο μικρη ήξερα να κρατάω το κεφάλι ψηλά!ΠΑΝΤΑ!σε καβγάδες,σε δύσκολες φάσεις,σε αποτυχίες και τα λοιπά πάντα κοιτούσα μπροστα και κρατιομουν στο ύψος
Μου!Πάντα προσπαθούσα να
Μην παρασυρθω σε συναισθηματισμους και να μην αφήσω την οργή να μου αλλάξει την συμπεριφορά!Τις περισσότερες φορές δεν τα καταφερνω...Μια αποτυχία με ρίχνει και κάνω και άλλες,ένας καβγας με εξωργιζει και τον συνεχίζω χωρίς λόγο..Σε τέτοιες φάσεις το μυαλο σου θωλονει δεν ξέρεις τι πρέπει να κανείς και πάνω στα νεύρα σου περνεις βιαστικές αποφάσεις που τις μετανιωνεις..μα δεν πρέπει να μετανιωνεις για τίποτα
Λένε!Όχι!διαφωνώ η μετάνοια είναι για τους ανθρώπους και το συγνωμμη επίσης!την Παρασκευή πάνω στα νεύρα μου και στην απόγνωση μου μίλησα άσχημα σε ενα άτομο
Που έχει μπει τους τελευταίους 4 μήνες στην Ζωη αλλα πραγματικά τον αγαπω πολυ!Ήθελα να τον πληγωσω όπως με πλήγωσε,ήθελα να βγάλω την αλήθεια Απο
Μέσα μου γτ με πίεζε!Το κανά με λάθος τροπο!Δεν είχα την δύναμη να αντεξω αυτο που θα γινόταν Απο δω και πέρα γι αυτο απλα ειπα ότι ήταν μια πλάκα…Δεν ήμουν αρκετά δυνατή για να αντιμετωπίσω το λάθος μου..Δεν θελω να διαβάσεις με τίποτα αυτήν την ανάρτηση γιατί θα τα καταλάβεις Όλα και αυτι ίσως να διαλύσει την φιλία
Μας,πράγμα Που θα διαλύσει και μένα!δεν ξέρω ωμος γτ την γράφω:/ άσχετα Απο αυτά που νιώθω
για σένα,είσαι πολυ κοντά μου ως φίλος και ένα άτομο που μπήκε στην Ζωη μου και δεν προκειτε
να το αφήσω να φυγει έτσι απλα!Θα το παλέψω μέχρι την τελευταία στιγμή!Τα άτομα που αγαπώ τα κυνηγας!Ίσως το κάνω με λάθος τροπο..anyway ξεφευγω Απο το θέμα μου..Δεν ξέρω γιατί άρχισα ν μιλάω και που καταλειξα..Θέλω απλά να περπατώ και να τα βγάλω Απο μέσα μου..Καημενο μπλογκουλι:/. Σου μίλησα τόσο άσχημα χθες!πως παραφερθηκα έτσι;Συγγνώμη,συγγνώμη και πάλι!
Για ένα άτομα που αγαπώ ~σαν φίλο~ όσοι με ξέρουν θα καταλάβουν!Όσοι Όχι δεν χρειαζετε:)
Γ*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου