Σελίδες

Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου 2011

Punch of emotion:$

Mια μπουνια απο συναισθηματα με χτυπαει αλυπητα μεσα μου...Τι σημαινει αυτο?Σημαινει πολυ απλα πως δεν ξερω πως νιωθω!.Τα πρωσοπα παλευουν μεσα μου ποιο ειναισημαντικοτερο και τι σημαινειτο καθενα για μενα..Και ηλογικη με τα συναισθηματα διαφωνουν..διαφωνουν πολυ!Και γω γιατι ειμαι κοτα και δεν θελω να ρισκαρω κα να πληγωθω παω με την λογικη και παραμυθιαζω τυς γυρω μου ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΠΙΣΤΕΨΩ ΕΓΩ!Δεν θελω να παραδεχτω την αληθεια γιατι πολυ απλα δεν με συμφερει..λεω πως σε εχω ξεχασει και ομως ειναι μια σπιθα μεσα μου που αναβει καθε φορα που σε βλεπω..Κι ομως ξερω πως δεν πρεπει να συμβαινει αυτο..το ξερω..ξερω οτι εισαι αλλου!Αλλα δεν θελω να το ξερω..ΠΕΙΡΑΖΕΙ?Κουραστικά ομως να λέω ψέματα στον εαυτό μου καινστους γύρω μου γιατί πολυ απλά φοβάμαι την αλήθεια!δηλαδή τι;ως ποτε θα κρυβομαι πίσω Απο το δάκτυλο μου;Βαρέθηκα γιαυτο θα τα ξερασω Όλα..ΟΛΑ!Οκ Ωραίο παιδάκι αλλα ποτε δεν
Μου άρεσε..η τουλάχιστον τόσο όσο έλεγα!Πάντα ΕΣΥ ήσουν πρώτος!ΕΣΥ!Πόσο μου την δίνει που χρησιμοποιώ έτσι το μπλογκ μου και ΕΣΥ και ΕΣΥ!!Μου την δίνει αλλα το χρειάζομαι!
Δεν θέλω να γράψω τίποτα άλλο!όσοι έπρεπε να
Καταλάβουν είμαι σίγουρη ότι κατάλαβαν!
ΥΓ:ακόμα νιώθω μια έλξη για το 10 ΕΦΗ αλλα ποτέ δεν θα ναι πιο πάνω Απο αυτόν!
ΥΓ2:γράφω Απο αιφον μην παρεξειγητε!
Καλυνηχτα:)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου