Σελίδες

Κυριακή 20 Νοεμβρίου 2011

Στοχοι...

*εμπνευσμενο απο την ιρις(*,*)και το υπεροχο αρθρο της(*,*) το wishlist.Και εννοειτε αι απο την παπακωσταντινου και το μαθημα της την παρασκευη(οικ.οικονομια)..Α και απο ενα παλιο αρθρο της αθηνας(νομιζω:O)*
Μμμ..Στοχοι ε?Οπως ειπε και η Παπακωσταντινου ενας ανρθωπος που δεν εχει στοχους,δεν εχει ονειρα..Και τι νοημα εχει η ζωη χωρις τα..ονειρα?Εχω και γω λοιπον στοχους(ιχθυς=ονειροποληδες[ετσι γραφετε?])*Yeah!παρενθεση στην παρενθεση*,αυτο σημαινει οτι εχω ονειρα..ΝΟΤ!Λαθος..Κανω και γω ονειρα,αυτο σημαινει οτι εχω στοχους και επυθιμιες..Μμ καλυτερα!
Φλυαρω ε?Να μπω λοιπον στο ψητο!Ολοι εχουμε στοχους στην ζωη μας..Και ξερετε γιατι?Γιατι πρεπει να ξυπνησουμε το πρωϊ και να εχουμε ενα λογο να σηκωθουμε απο το κρεβατι..Πρεπει να δωσουμε ενα νοημα στην καθημερινο αγωνα..Ξερεις..σχολειο,διαβασμα κτλπ..
Εσυ δεν εχεις στοχους?Μμμ ναι λοιπον!Ειναι πολυ που πιστευουν οτι δεν εχω..Πιστευω οτι ανα διαβασετε τους δικους μου σιγουρα θα θυμηθειτε και τους δικους σας..!Ας τους γραψω λοιπον πριν τους ξεχασω: 
1.Να κρατησω το blog μου ζωντανο μεχρι να κανω παιδια και να γραφω αναρτησεις για αυτα και να τους δειχνω τις παλιες μου!Οταν ημουν εγω μια εφηβη..Και να το συνεχισουν αυτα..ισως!Οικογενειακο κοιμιλιο(και μετα ακουω το ξυπνιτιρι)
2.Να βγαλω πανω απο 19 στο πρωτο τριμηνο.
3.Να παρω το iPhone(αμα δεν κανω το 2 θα παρω το iPoulo!)
4.Να αποφασισω τι θελω να σπουδασω..
5.Να περασω στην σχολη που θελω!(αν κανω ποτε το 4:$)
6.Να προτεινω ενα νεο εκπαιδευτικο συστημα που θα ναι πιο λειτουργικο και θα βοηθαει τα παιδια του αυριου και εννοειτε να εφαρμοστει κιολας...(σε αντιθεση με ολα τα υπολοιπα συστηματα της ελληνικης παιδειας)

7.Να παω κοντρα σε ολους αυτους τους ηλιθιους,που μου λενε οτι δεν μπορω να παρακολουθησω σεμιναρια φωτογραφιας απο τοσο μικρη και οτι πρεπει να κλεισω τα 18,και να φερνω σε ολη την διαρκεια της χρονιας τις καλυτερες εργασιες απο ολους αυτους τους _ανω_των_18_ που παρακολουθουν το σεμιναριο(ΑΥΤΟ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΤΗΝ ΔΙΝΕΤΕ-.-ΓΑΤΑΚΙΑ-.-)
8.Να μαθω καποτε να παιζω τεννις -γκαματα- και να σταματησει να με δουλευει η τονια-:(-.Και να γινω διασημη παιχρτια καποτε:O(καλα για το 2ο χεστηκα:D)
9.Να παρω το δικο μου αλογο:3.
10.Nα φτιαξω ενα σπιτι με σταβλο για να βαζω το αλογο ΜΟΥ:D.
11.Να συνεχισω στον αγωνιστικο τομεα της ιππικης δεξιοτεχνιας(dressage)και να αποδειξω την αξια μου σε μερικους μερικους(φιλους και εκπαιδευτες).
12.Να παω στην βασιλικη σχολη στην Αγγλια και να παρω το πτυχιο προπονητριας ιππασιας.
13.Να ξαναιπευσω καποτε τον τρυφωνα!
(οκ το κοβω με την ιππασια)
14.Να σταματησω να ξεχναω.
15.Να μαθω τις μερες και να ξερω τι μερα ειναι!

16.ΝΑ ΠΑΩ ΣΤΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ!
17.Να μαθω τις ονομασιες των δρομων για αν σταματησουν να με δουλευουν μερικοι μερικοι(παυλε-.-)

18.Να νικησω το στοιχημα με την τονια για το ποια θα παρει υπογραφη σε μπαλακι του τεννις(σχεδον:ALREADY DONE:D)
19.Να παρω ενα ζευγαρι γαλαζιες uggs και να ενα ζευγαρι φλοραλ dr martens.
20.Να φοραω 46 νουμερο παππουτσι για να κλεψω τα:2 ζευγαρια απο τα adidas,τα dr martens με τις φλογεσ και τα von dutch απο τον μπαμπα μoυ>:D

21.Nα παρω ενα πυθωνα χωρις να παθει εγκεφαλικο η μαμα και να με διωξει ο μπαμπας απο το σπιτι!
22.Να παρω ενα χιμπατζη(ο μπαμπας ειχε οταν ηταν στην ηλικια μου-.-ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ-.-)

23.Να κανω tattoo:3
24.Να κανω μια τεραστια συλλογη απο παπλωματοθηκες(ALREADY DONE:D..oμως θελω κι αλλες κι αλλες κι αλλες!)
25.Να παρω μια μπερζερα(πολυθρονα μεγαααααααααααλη) για το δωματιο μου!
26.Να παρω αγκαλια εναν αρκουδο,εναν χιμπατζη,εναν πιγκουινο και ΕΣΕΝΑ<3
27.Να βγαλω πολλα χρηματααααααααααααααααααααααααααααααα και να τα δωσω ΟΛΑ! σε φιλανθρωπιες:D(mother teresa 2)
28.Nα μιλισω με ενα δελφινι και να τραγουδησω με μια φαλαινα..
29.Να δω απο κοντα φαλαινα και καρχαρια:O(για τν καρχαρια:ALREADY DONE:Dκαι φατε πουλι>:D,και μαλιστα στην κρητητητητητ σε ενα νισακισακισακισακι)

30.Να παρω το lower και bye bye αγγλικα!(ισως παρω και ΚΑΠΟΤΕ!ΚΑΠΟΤΕ ΕΙΠΑ!το προφισενσι)
31.Να φτιαξω ενα ιδρυμα που θα μαζευει και θα προσχει ΟΛΑ τα αδεσποτα!
32.Να παρω ενα λαμπτανοτρ λαιτ μακρυτριχο και να το αφηνω να μπαινει στο σπιτι(γτ τωρα δεν με αφηνουν να εχω μεσ το σπιτι σκυλου μεγαλυτερο απο το μεγεθος του big!δηλαδη σαν κουκλακι)
33.Να πεισω την τονια και την συσσι να φαμε στο μεξικανικο:3
34.Να μην πληγωνω τα ατομα που ειναι κοντα μου(αυτο δεν θα το καταφερω ποτεεεεεεεεεεε>|)

35.Να γερασω με την ΤΟΜ<3
36.Να παω σε gay bar:O

37.Να μην ξανακοψω ΠΟΤΕ! τα μαλλια μου..μονο να καθαριζω τις ακρες!
38.Να μαθω ολα τα τραγουδια τψν αγαπημενων μου rock συγκροτηματων στην κιθαρα!
39.Nα θυμηθω και τους υπολοιποιυς στοχους μου και να τους εκπληρωσω ολους
40.Να βαλω στοχο στο νουμερο 40:D

Ε σηγουρα εχω κι αλλους στοχους αλλα δεν θυμαμε!Α!θυμηθηκα εναν!41.Να δουλευω στα starbucks στην φοιτιτικη μου ζωη:"D.
Οκ,φτανει με τους στοχους-ονειρα μου...Παω να διαβασω και μετα θα παω να δω την εβελινα και την χριστινα:").Τα λεμε dears:D.Βyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee:*

3 σχόλια:

  1. αυτο με τα σεμιναρια φωτογραφιας το 8ελω κι εγω-.-:)
    ιδρυμα με αδεσποτααα<3:')
    συνεχισε να κανεις ονειρα:D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι υπέροχα όλα...έχεις τη δύναμη να τα κάνεις όλα( ή σχεδόν!), όσος χρόνος και αν περάσει!
    3.Να παρω το iPhone(αμα δεν κανω το 2 θα παρω το iPoulo!)=> ΕΛΙΩΣΑΑ!:']

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαγικο ραβδι;):Θα το καταφερεις και θα γινεις ενα worlfamus φωτογραφος!Αχ ναι!ποσο θα θελα να μπορουσα αν το φτιαξω:(Θα συνεχισω...παντα θα το κανω;")
    [Μ*]:ναι,ναι νομιζω πως την εχω...ευχαριστω:)
    οσο για το 3 iPoulo 4ever:p
    τοσο εντατικα που διαβαζω..ξερεις τι καλα που θα μου ρθει το iPoulo?:p

    ΑπάντησηΔιαγραφή