Σελίδες

Σάββατο 3 Δεκεμβρίου 2011

Christmas Spirit!;")

Γεια σας μικρα πουλακια:3
τι κανετε?

Ναι και γω καλα ειμαι!Υπεροχα για την ακριβεια!-.-
Ειναι σαββατο πρωϊ,βαριεμαι την ζωη μου,υποτιθετε πως διαβαζω για το μαθημα των αγγλικων και μετα το μαθημα να ξαναδιαβασω για την δευτερα και μετα να λιωσω στο φβ κλαιγοντας την μοιρα μου που ολοι θα ειναι εξω και γω κλεισμενη στο σπιτι!
#Oh_yeah_darling_this_is_my_plans_for_this_wonderful_weekend_!
Δεν θα κατεβω αυριο το απογευμα γιατι οι γονεις μου πιστευουν οτι πρεπει αν βγαινω βδομαδα παρα βδομαδα και επειδη την προηγουμενη βδομαδα πηγα στην χοροεσπεριδα του 13ου και δεν ηταν να βγω δεν βγηκα ουτε το προηγουμενο σαββατο και δνε θα βγω ουτε αυτο!clap clap WONDERFUL=.=
Νομιζω πως θα πεσω σε καταθλιψη..ΘΕΛΩ ΝΑ ΒΓΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ-.-
Ελα ειναι τοσο ηλιθιο να ξεκολονομαι ολη την βδομαδα σε μαθηματα και να ειμαι κλεισμενη μεσ το σπιτι και τα σαββατα να ΄μαι κλεισμενη μεσ το σπιτ AGAIN!.
ο jesus-.-
σε φαση:ΗΑΤΕ_ΜΥ_FUCKING_LIFE-.-"

Ω ναι!Μια ολοκληρη παραγραφος για το ποσο μιζερα θα περασω το σαββατοκυριακο μου για μια ακομη φορα!-.-
ΑΓΑΠΗΤΕ ΠΑΤΕΡΑ(που σε χω πιασει να διαβαζεις το blog μου)ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΤΟ ΔΕΙΣ ΑΥΤΟ!ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΤΥΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΕΑ ΣΑΣ-.-ευχαριστω!

Οκ φτανει..
Εμ αναγνωστη ειμαι τοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοσο ΖΗΛΙΑΡΑ!Βασικα ζηλιαρα με χουν κανει οι φοβιες να μην χασω ατομα που αγαπω..Τοσο κουραστικο να νιωθεις συνεχεια οτι φευγει..Μα οχι!Εγω δεν θελω να φυγεις..Οχι τωρα!ΠΟΤΕ!Σε χρειαζομαι!Δεν μπορεις να φυγεις!
Δεν θα σε αφησω να φυγεις!.

Μα γαμωτο-.-Δεν θελω να το σκεφτομαι-.-
θα σκεφτομαι θετικα!
Δεκεμβριος επιτελουςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς:3
Χριστουγεννα*.*
Βολτες με αγαπημενη Τομ+αγαπημενη συλια+ολα τα αγαπημενα friends*.*

Toffer Nut Latte στα StarbucksCoffe*.*
Μαλακιες τυπου "ΧαρΤονι"στο σπιτι μου:Ο
Και και και ατελειωτα sleepovers:3

Και ψωνια:3
Και Fairylightsssssssssssssssssssssssssssssssssss*.*
Και κουραμπιεδεςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς:3(ΟΜ ΝΟΜ ΝΟΜ:3)
Και τσαϊϊϊϊϊϊϊϊϊϊ:3
Και και και ολα αυτα τα υπεροχα πραγματα που μυριζουν χριστουγεννααααααααααααααααααααααααααααααααααααα<3
α!και mistletoes;O

Και γενικα εμενα οπως και το υπολοιπο 99.9999999999999999999999999999999% των εφηβων τα χριστουγεννα ειναι αγαπημενη μας εποχη*.*
Και επισης τα χριστουγεννα θα παω στην αθηνα για αγωνες καια και και ΑΓΧΟΣ:Ο





 Πανελλαδικο πρωτθλημα bowling  για τα Juniors μεσ'τα χριστουγεννα*.*










Το Χρισουγεννιατικο πνευμα εκανε την εμφανιση του στο blog μου πολυ καιρο τωρα..Αλλα ειπα να βαλω ενα ΑΚΟΜΑ πιο χριστουγεννιατικο φοντο:3και εβαλα και χριστουγεννιατικα τραγουδια στην playlist!
Αχ αναγνωστη αντε να κλεισουν τα (κολο)σχολεια-.-
Τα νευρα μου-.-
Νext!

Στις 16-μαλλον,το χουν αλλαξει 831567 χιλιαδες φορες!-του Δεκεμβρη θα γινει η χοροεσπεριδα του σχολειου μου:{D(φατσα με μουστακια!)
:ΟΦτιαχτηκε καπως το σου-κου μου:Υ
ΘΑ ΠΑΩ CINEMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA:3
Kαι θα δω το TIN-TIN*.*

Λοιπον επιδη το χω ακουσει χιλιαδεσ φορες..ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΚΟ ΛΑΘΟΣ-.- 
Απλα το τεν-τεν ειναι ενα ΓΑΛΛΙΚΟ κομικσ και γραφετε ετσι στα γαλλικα!
Ευχαριστω:ρ

Συνεχιζω με την χριστουγεννιατικη φλυαρια μου και σου πασαρω ενα αγαπημενο χριστουγεννιατικο τραγουδι*.*
 
Santa Baby,
So hurry down the chimney tonight<3
Tι ομορφο*.*
Αναγνωστη ειναι 12.21 και εχω μαθημα στις 13.00 και ειμαι εμ..ΑΔΙΑΒΑΣΤΗ-.-
Γι'αυτο σε αφηνω darling

Βye:*













2 σχόλια: