Σελίδες

Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου 2012

Και η ίδεα μου για το τέλειο ραντεβού?Μπα...λέω απόψε να κάτσουμε μέσα..να νοικιάσουμε μια ερωτική σαλιάρικη ταίνεια και να την δούμε αγκαλιασμένοι στον καναπέ...Με πιτζάμες και ζεστά ροφημάτα...Και μετά να μαγειρέψουμε κάτι,μάζι..Ή ίσως να με αφήσεις να σε φροντίσω:').Να σου μαγειρέψω κατί εγώ και συ να προσποιήθεις ότι είνα πεντανόστιμο απλά για να μην στεναχωρηθώ...Ποιος χρειάζετε τα ακριβά κλαμπσ και τα σικάτα εστιατόρια όταν μπορεί να μείνει μέσα,αγκάλια στον καναπέ..Με τις πιτζάμες,έτσι γιατί εμένα μαρέσεις όπως είσαι και όχι οπώς θα είσαι όταν ετοιμάστεις και φορέσεις τα πιο ωραία σου ρουχα..

Μακάρι να πέρασουν πόλλες βδομάδες και να μου φένετε άστειο πως κάποτε,δηλάδη τώρα,χαιρόμουν για τις 2:)
Χαχ:')Τι συγκινητικό♥Tumblr_meotj6lbro1rmua9qo1_500_large 
~Να γίνουμε έτσι,ψήσου!
Εγώ αυτά είχα να πω...

Α♡

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου