Σελίδες

Τετάρτη 19 Δεκεμβρίου 2012

Everyday routine...

Σχολείο,μαθήματα,προπονήσεις,κιθάρα όλα ένας κύκλος που γυρίζει κάθε μέρα..και όσο πλησιάζουν οι διακοπές πάει όλο και πιο αργά,βαρετά.Αύριο τελευταία μέρα μάθημα,την Παρασκευή βαθμοί..άντε να δούμε..:$.Οι μέρες μου φένονται ατελείωτα βαρετές και θέλω να κλείσουν τα σχολεία και να σταματήσω όλα τα μαθημάτα..ΜΟΝΟ ΠΡΟΠΟΝΗΣΕΙΣ ΦΕΤΟΣ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ:D(bowling,tennis).Παρ'όλη αυτή την μιζέρια στην μέρα μου και τον απίστευτο πόνο απο τα λαστιχάκια στα δόντια μου,ΧΑΜΟΓΕΛΑΩ:).
Και είμαι χαρούμενη...Γιατι υπάρχεις εσύ,σε βλέπω κάθε μέρα,μιλάμε και σε αγκαλιάζω..Είσαι δίκος μου πλέων και αυτό μου άρκει για να χαμογελάω:).Αν και τώρα που θα βάλω σιδεράκια θα χαμογελάω λιγότερο;ρ.
(εγώ σε λίγες μέρες λέει;ρ)
Όχι όχι τόσο χάλια χδ.Νυστάζω,βαριέμαι,πονάω,ΦΤΆΝΕΙ  Η ΓΚΡΊΝΙΑ!Πάω να κάνω μπάνιο το ατελειώτο κορμί μου που έχω (ΔΕΝ).
Kisses to my bitches:*
~Και έσυ συνέχισε να μου φτιάχνεις την μέρα και υπόσχομαι να συνεχίσω να σ'αγαπώ όλο και πιο πολύ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου