Σελίδες

Σάββατο 23 Φεβρουαρίου 2013

As long as you love me.

Τα πράγματα δυσκόλεψαν,ακούς;
Φοβάμαι..Δεν ξέρω τι θα γίνει...Είναι λες και πρέπει να σου γαμήσουν την ευτχιχία ΝΤΕ-ΚΑΙ-ΚΑΛΑ.Τι μάνια κι αυτή.Λες και υπάρχει ταμπέλα καπού στην γη που να λέει:

"ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΕ ΝΑ ΕΥΤΙΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ.
ΚΡΕΜΑΛΑ ΣΤΟΥΣ ΕΥΤΙΧΙΣΜΕΝΟΥΣ."

Ξέρω,ξέρω όλοι κάνουμε λάθοι,άλλα τα λάθη είναι για τους ανθρώπους ε;Τελοσπάντων.Εγώ φοβάμαι,φοβάμαι μην σε χάσω!Τρεις μήνες σήμερα...χα...τι ειρωνία κι αυτή!Να γιορτάζουμε τους τρεις μήνες και να προσπαθούν να μας χωρίσουν!Μα η αγαπή είναι και στα εύκολα και στα δύσκολα,εσύ δεν το πες;!Αγάπα με και όλα θα τα περάσουμε μάζι.Γιατί όσο σε έχω κοντά μου έιμαι πιο δυνάτη!Μα αφού και οι δύο την θέλουμε αυτήν την "ευτιχία" γιατί να χαλάσει στο πρώτο έμποδιο;τόσο ευκολά;όχι εγώ δεν τα παρατάω.ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΑΣΕΙ.Σάφως και παραδέχομαι ότι έκανα μαλάκια και το 'χω μετανιώσει άλλα όχι δεν θα είμαι σκατά για κάνεναν πλέον.Εγώ θα ξαναγίνω χαρούμενη,μαζί σου!Τώρα που σε βρηκά δεν σε αφήνω...Και στην τελική πρωτή φορά είμαι χαρούμενη για τόσο μεγάλο διάστημα συνεχόμενα,γιατί να το χάσω αυτό από μια 'εφηβική απερισκεψία';
Και από την άλλη έσυ τι μου φταίς;Γιατί να χάσεις και ΄συ την ευτιχία σου;
Όλα τόσο μπερδεμένα στο μυαλό μου...γίνετε χαμός εκεί μέσα!Ουρλιάζει για βοήθεια αλλά κάνεις δεν το ακούει..Μα δεν με νοιάζει,τίποτα δεν με νοιάζει!Εγω έχω εσένα και όσο σε έχω όλα θα πάνε καλά.Απλά μην τα παρατήσεις,σε παρακαλώ.Όχι τώρα.Θα δεις στο τέλος θα καταλάβουν και θα γίνουν όλα όπως πριν.
Και ξέρω πολύ καλά πως αν ήταν ο οποιοσδήποτε άλλος και όχι έσυ θα με έστελνε στην μανούλα μου τώρα.Για κάτσε να πεις στον γκόμενο σου οτι μπορεί να μην ξαναβγεις για κανά δυό μήνες και να μην σε χωρίσει...για κάν'το;).Άλλα όχι εσύ δεν είσαι σαν τους άλλους!Αντι να μου πεις "άντε στο καλό!" μου είπες ότι θα το περάσουμε μαζί!Μα τι άλλο να ζητήσω;;
 
Αυτό ακριβώς!.♥




Πάντως ευχαρίστω,ευχαριστώ για την υποστίριξη,την αγάπη και την τρυφερότητα που μου δείχνεις.Ευχαριστώ για την υπομονή σου τους τελευταίους τρεις μήνες,για το γεγονός οτι με δέχτηκες όπως είμαι,για τις αμέτρητες όμορφες στιγμές που μου χάρισες,για το χαμόγελο στο πρόσωπο μου,ευχαριστώ που με έκανες να αισθανθώ καλά με τον εαυτό μου όπως κάνεις άλλος δεν έχει κάνει.Ευχαριστώ για όλα αυτά τα μικρά και για πολλούς ασήμαντα πράγματα που με κάνουν τώρα που δεν είμαι καλά να χαμογελάω ακόμη και που με έκανες να είμαι σήγουρη και να μην φοβάμαι ότι θα σε χάσω!Μα πάνω απ'όλα ευχαριστώ που είσαι δίπλα μου.Χρόνια μας πολλά *χα*♥♥♥

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου